וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאבן ביליץ' פוטר מווסטהאם, דייויד מויס המועמד המוביל להחליפו

הקרואטי סיים את דרכו בקבוצה אחרי שבועות ארוכים בהם מעמדו היה מעורער. ב-87 משחקי ליגה תחתיו, הפטישים העמידו מאזן של 30 ניצחונות, 26 תוצאות תיקו ו-31 הפסדים. מויס יחליפו?

סלאבן ביליץ', מאמן ווסטהאם. GettyImages
התחיל טוב, נמשך רע. ביליץ'/GettyImages

סלאבן ביליץ' פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן ווסטהאם אחרי קרוב לשנתיים וחצי בתפקיד. מעמדו של הקרואטי מאוד התערער בשבועות האחרונים והתבוסה הביתית 4:1 לליברפול ביום שבת האחרון, הפכה למשחק האחרון שלו עם הפטישים. דייויד מויס שכבר הצהיר שהתפקיד מעניין אותו, הוא המועמד המוביל של סוכנוית ההימורים להחליף את ביליץ'.

ביליץ' מונה למאמן ווסטהאם בקיץ 2015 ועמד על הקווים שלה ב-109 משחקים בכל המסגרות (42 ניצחונות, 30 תוצאות תיקו, 37 הפסדים). בליגה הוא אימן את ווסטהאם ב-87 משחקים בהם הקבוצה העמידה מאזן של 30 ניצחונות, 26 תוצאות תיקו ו-31 הפסדים.

בעונה הראשונה שלו בתפקיד, ביליץ' הוביל את ווסטהאם לניצחונות חוץ על ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר סיטי ולמקום השביעי והופעה במוקדמות הליגה האירופית. בעונה הבאה, היא העונה שעברה, ווסטהאם סיימה במקום ה-11 והעונה הנוכחית התחילה בצורה עגומה ביותר. הפטישים ניצחו בשני משחקים בלבד ב-11 המחזורים הראשונים והם מדורגים מתחת לקו האדום.

עוד בנושא:

שלושער ושני בישולים: 10 שנים לקונצרט של יוסי בניון
שחקן סטוק סיטי לשעבר, דיונתן טיישיירה, מת בגיל 25
קטטה המונית במחצית המשחק בין טורונטו לניו יורק רד בולס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully