וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קטטה המונית במחצית המשחק בין טורונטו לניו יורק רד בולס

מהומה לא שגרתית במתחם חדרי ההלבשה בחצי גמר פלייאוף המזרח. ג'וזי אלטידור עמד במוקד: "סשה קלייסטן ניסה לתפוס אותי, לחנוק ולדחוף אותי. והוא גילה בדרך הקשה שזו הייתה טעות"

רויטרס

מהומה רבתי במתחם חדרי ההלבשה במחצית המשחק הלילה (בין ראשון לשני) טורונטו לניו יורק רד בולס בפלייאוף ה-MLS. חלוץ טורונטו, ג'וזי אלטידור, הותקף על ידי כמה משחקני האורחת, לא נשאר חייב ועד מהרה התפתחה קטטה שנראתה כאילו היא צולמה במועדון לילה.

אלטידור התעמת לכל אורך המחצית הראשונה עם שחקני רד בולס ובירידה להפסקה הם באו איתו חשבון. בתום המהומה שהתרחשה במתחם חדרי ההלבשה, צוות השיפוט הרחיק את אלטידור ואת קשר ניו יורק רד בולס, סשה קלייסטן.

הרד בולס אמנם ניצחו במשחק 0:1, אבל טורונטו עלתה לגמר המזרח בזכות שערי חוץ, אחרי שהיא ניצחה 1:2 במשחק הראשון. אלטידור שעלול להחמיץ לפחות אחד ממשחקי גמר המזרח נגד קולומבוס קרו, סיפר: "קלייסטן ניסה לתפוס אותי מאחור, לחנוק ואז לדחוף אותי. והוא גילה בדרך הקשה שהוא לא היה צריך לעשות את זה".

קלייסטן טען שהוא זה שהותקף על ידי אלטידור, והאחרון עקץ אותו בציוץ שאותו הוא גם דאג למחוק. אגב, השניים משתפים פעולה במשך הרבה מאוד שנים בנבחרת ארה"ב.

שחקני נבחרת ארה"ב ב-2013, סשה קלייסטן, ג'וזי אלטידור. GettyImages
אלטידור וקלייסטן בימים יותר רומנטיים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully