וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו אלקנטרה: "אנחנו מתעסקים בכדורגל, לא בויכוחים פוליטיים"

קשרה של באיירן מינכן דיבר על סערת המאבק לעצמאות קטלוניה: "הפתרון כרגע הוא לעלות על המגרש ולהציג כדורגל טוב. לכולנו יש דעות אישיות אבל אנחנו כאן כדי לייצג את הנבחרת"

עריכת וידאו: מתן חדד

המאבק לעצמאות קטלוניה בספרד ממשיך להעסיק את המדינה, כאשר ברמה הספורטיבית מי שעומד במוקד העניינים, באופן לא מפתיע הוא ג'רארד פיקה. בלם ברצלונה היה אחד התומכים הבולטים בזכות ההצבעה ובעצמאות קטלוניה ולאחר המשחק אתמול יצא אל כלי התקשורת כשדמעות בעיניו ואמר ש"אני קטלאני וגאה להיות קטלאני, אם צריך אפרוש מהנבחרת". אתמול נתלו שלטים במתחם האימונים עם הכתובת "פיקה אתה מחליא", והיום הגיעה התגובה של ברצלונה.

ג'וספ וויוס דובר ההנהלה תקף את אוהדי ספרד שקיללו את פיקה: "מה שהם אמרו לפיקה זו שערורייה. הוא שחקן שביטא את שאיפות העצמאות שלו וחטף עלבונות. המועדון הבהיר בצורה מאוד ברורה: התסריט היחיד שאנחנו שוקלים אותו הוא להמשיך לשחק בליגה הספרדית". יחד עם זאת, וויוס הוסיף כי "כל ליגה בעולם תשמח לקבל את ברצלונה, יש הרבה דוגמאות של קבוצות באירופה שמשחקות בליגה ממדינה אחרת, אבל כרגע אנחנו בליגה הספרדית ונראה מה יהיה בהמשך".

עוד בנושא:

קללות נגד ג'רארד פיקה באימון נבחרת ספרד, ברצלונה הצטרפה לשביתה הכללית בשל אירועי משאל העם
ברצלונה ניצחה את לאס פלמאס 0:3 מול יציעים ריקים
ג'רארד פיקה הודה בדמעות: "זו הייתה החוויה הכי קשה בחיים שלי"

ג'רארד פיקה באימון נבחרת ספרד. רויטרס
קללות באימון. ג'רארד פיקה/רויטרס

פיקה סופג קללות באימון

ומה יהיה עם פיקה בנבחרת ספרד? רגע לפני המשחקים של ה"לה רוחה" מול אלבניה בשישי ומול ישראל ביום שני, בספרד מדווחים שיש לחץ כבד על ברצלונה ברצלונה לפרוש מהנבחרת. היחסים של פיקה עם הקהל הספרדי מעורערים כבר תקופה ארוכה, אבל אתמול הם הגיעו לנקודת רתיחה אחרי שהבלם ספג קריאות "החוצה, החוצה", בכל פעם שנכנס למתחם האימונים. פיקה, שהזיל דמעות אמש, נמצא בבעיה מאחר שהוא צפוי לחטוף שריקות בוז וקריאות גם במשחק שבו תארח ספרד בשישי את נבחרת אלבניה.

שחקנה של באיירן מינכן, טיאגו אלקנטרה, אמר בנושא: "אנחנו מרוכזים אך ורק בכדורגל. הפתרון שלנו למצב הוא לעלות על המגרש ולהציג כדורגל טוב. לכולנו יש דעות אישיות אבל אנחנו כאן כדי לדבר על הנבחרת, לא על ויכוחים פוליטיים. הקהל במדריד יהיה נגד פיקה? הוא מקצוען, דברים כאלה לא משפיעים עליו".

נכון לעכשיו, גם המאמן ג'ולן לופטגי לא מצליח לכבות את הלהבות ולהפשיר את היחסים של הבלם לא רק עם האוהדים של הנבחרת, אלא גם עם חברו למרכז ההגנה סרחיו ראמוס. "נראה אם הוא יעמוד בלחץ ולא יעזוב את הנבחרת", כך אמר אחד מאנשי הנבחרת הספרדית בנושא והוסיף: "ראמוס הוזהר בשבוע שעבר שהציוצים שלו לא עוזרים לקירור האווירה בין הצדדים. למרות שהוא שחקן נהדר, כרגע הנוכחות של פיקה עלולה להיות בלתי נסבלת באליקנטה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully