וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה את לאס פלמאס 0:3 מול יציעים ריקים

בוסקטס (49) ומסי (70 ו-77) השאירו את הקטלאנים מושלמים, במשחק שנערך ללא קהל בשל המתיחות בקטלוניה. 4:4 מטורף בין סוסיאדד לבטיס, ולנסיה שוב ניצחה, שלושער לבקאמבו במדי ויאריאל

מחזור 7מחצית01/10/2017
ברצלונה
    0
      לאס פלמאס
      one

      בוידיאו: תקציר ברצלונה - לאס פלאמס

      המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. ברצלונה מול יציעים ריקים ניצחה 0:3 את לאס פלמאס של פאקו אייסטרן, ושמרה על מאזן מושלם של 21 נקודות. ריאל סוסיאדד ובטיס סיפקו הצגה עם 4:4 מטורף, ולנסיה נותרה בלתי מנוצחת אחרי 2:3 על אתלטיק בילבאו וסדריק בקאמבו הוביל את ויאריאל ל-0:3 על אייבר.

      seperator

      ברצלונה - לאס פלמאס 0:3

      ברצלונה שמרה על המאזן המושלם גם בתום המחזור השביעי אחרי שגברה 0:3 על לאס פלמאס בה ערך בכורה על הקווים אקס מכבי תל אביב פאקו אייסטראן. המשחק נערך מול יציעים ריקים בשל המתח סביב משאל העם על עצמאות קטלוניה ובמשך שעות ארוכות עצם קיום ההתמודדות היה מוטל בספק. בסופו של דבר הוחלט לקיימו ללא קהל וגם האיומים של אוהדי ברצלונה ותומכי ההיפרדות לפרוץ לאצטדיון לא התממשו. לאס פלמאס, אגב, הופיע למשחק עם דגל ספרד על החולצות.

      מבחינת המשחק לאס פלמאס החזיקה מעמד במחצית הראשונה ואף הדביקה כדור לקורה מרגלי ג'ונתן קלארי. במחצית השנייה בארסה הגבירה את הלחץ. בדקה ה-49 סרג'ו בוסקטס כבש את הראשון בנגיחה אחרי קרן של מסי. זהו השער הראשון של בוסקטס בליגה מאז נובמבר 2014. בהמשך מסי הוסיף צמד (70, 77) והעלה את מאזן הכיבושים שלו בליגה העונה ל-11. מסי ערך הערב את הופעתו ה-594 במדי ברצלונה ועקף את הקפטן האגדי קרלס פויול. השאלה היחידה שעולה אחרי משחק כזה לדיון: האם מובילת הטבלה הספרדית תיפרד בקרוב מהליגה?

      שחקני ברצלונה חוגגים, ליאונל מסי, איבן ראקטיץ',. רויטרס
      חגיגה על הדשא, בלגן גדול מסביב/רויטרס

      מהלך המשחק

      1

      המשחק יצא לדרך. האצטדיון ריק ואין אווירה של משחק ליגה

      9

      מסי ניסה בעיטה מ-22 מטרים. הכדור נבלם בגופו של שחקן הגנה. גם הריבאונד של לואיס סוארס נהדף

      אקווילאני במאבק מול פאוליניו (צילום: רויטרס)/רויטרס
      20

      מסי בעט כדור חופשי אלכסוני מ-18 מטרים. השוער צ'יצ'יסולה הדף. גם הריבאונד של לואיס סוארס נהדף

      32

      כדור הועלה לרחבה של לאס פלמאס, פאוליניו נגח מקרוב החוצה

      אוהדי ברצלונה מחוץ לאצטדיון (צילום: רויטרס)/רויטרס
      39

      מסי התגבר על שלושה שחקני הגנה בתוך הרחבה, אבל נבלם על ידי הרביעי

      42

      הזדמנות גדולה ללאס פלמאס: רוחב הגיע לג'ונתן קאלרי ששיגר את הכדור לקורה

      לואיס סוארס מחפש את הרשת (צילום: רויטרס)/רויטרס
      49

      שער! 0:1 לברצלונה. בוסקטס הגיע לקרן של מסי ונגח פנימה תוך שהוא התגבר על שחקני לאס פלמאס. שער ראשון של בוסקטס בליגה מאז נובמבר 2014

      65

      מסי נכנס לתוך הרחבה, בעט מקרוב, השוער היה במקום

      סרג'יו בוסקטס חוגג (צילום: AP)/AP
      70

      שער! 0:2 לברצלונה. מסי קיבל כדור נהדר מראקטיץ' בתוך הרחבה, הגנת לאס פלמאס קפאה במקום, אך לא היה נבדל והארגנטיני כבש מקרוב

      77

      שער! 0:3 לברצלונה. ושוב מסי. הפרעוש קיבל את הכדור בתוך הרחבה אחרי מבצע קבוצתי ושוב כבש מקרוב. הקבוצה של פאקו קרסה במחצית השנייה

      מסי, ראקטיץ ובוסקטס חוגגים/AP
      90

      השופט שרק לסיום. ניצחון חלק לברצלונה. הדרמה האמתית התרחשה בקטלוניה בחוץ לאצטדיון

      ריאל סוסיאדד - בטיס 4:4

      צפו בתקציר

      האורחים קיוו להמשיך את פתיחת העונה המוצלחת שלהם, אך הסתפקו בנקודה באנואטה בסיומו של עוד משחק מסחרר במחזור הזה. טוני סנאבריה כבש לבטיס כבר בדקה השישית אחרי מבצע קבוצתי יפה, אך וויליאן ז'וזה איזן בנגיחה (13) ומיקל אוירסבאל הפך (26), שתי דקות לפני שזוהיר פדאל קבע 2:2 מסחרר (28). חואקין השיב את היתרון לבטיס עם פריצה טובה, 54 שניות מפתיחת המחצית השנייה, אלא שצ'אבי פרייטו (57) ניצל הפקרות בהגנה הירוקה וסידר עוד שוויון. הטירוף לא נגמר שם. סרחיו לאון דהר ממרכז המגרש וירה כדור נהדר לרשת העליונה (83) וגם זה לא הספיק לאורחים, כאשר דייגו יורנטה נגח פנימה כדור קרן של אסייר יראמנדי בדקה ה-86 וקבע חלוקת נקודות.

      צ'אבי פרייטו ריאל סוסיאדד. GettyImages
      משחק גדול באנואטה. פרייטו/GettyImages

      ולנסיה - אתלטיק בילבאו 2:3

      צפו בתקציר

      העטלפים עדיין ללא הפסד וכעת הם כבר במקום השלישי בטבלה אחרי משחק רב שערים נוסף במחזור הנוכחי. סימונה זאזה הלוהט נהנה מכדור רוחב של חוסה גאיה וחגג את השישי שלו העונה בדקה ה-27. דני פארחו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-34, אבל אריץ אדוריץ צימק עבור הבאסקים עם סיבוב יפה ובעיטה לרשת האקסית. אלא שרודריגו הקדים את קפה בדקה ה-66 ונגח פנימה את השלישי של ולנסיה, כשראול גרסיה הצליח רק לצמק בחלוף 10 דקות.

      ויאריאל - אייבר 0:3

      צפו בתקציר

      את מה שלא הצליח לעשות בנתניה, עשה סדריק בקאמבו לא פעם אחת אלא שלוש מול אייבר. מאנו טריגרוס שלח את החלוץ להקפיץ מעל מרקו דמיטרוביץ' אל הרשת בדקה ה-25. בדקה ה-52 כבש בקאמבו את השני שלו מאסיסט של ניקולה סאנסונה והוא קיבל גם פנדל כדי להשלים שלושער בדקה ה-76.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully