וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריס מרטנס מצטנע: "אני לא ליאונל מסי ולא דייגו מראדונה"

חלוץ נאפולי כבש שער מרהיב נגד לאציו, וגרר השוואות לאגדת העבר של המועדון. סארי: "שער ברמה עולמית, חבל שגילינו אותו רק בגיל 28". אלגרי על היגואין: "השערים שלו עוד יגיעו"

שחקן נאפולי דריס מרטנס. רויטרס
התגלה מאוחר. דריס מרטנס/רויטרס

המחזור החמישי באיטליה נערך אתמול (רביעי) כמעט במלואו, והבשורה העיקרית שיצאה ממנו הייתה הניצחונות של יובנטוס ונאפולי, שנותרו מושלמות בפסגת הטבלה. הפרטנופי הרשימו עם 1:4 מוחץ על לאציו, ואת מירב תשומת לב לאחר המשחק משך דריס מרטנס, שכבש את שערו השישי העונה - שער מרהיב במיוחד. הבלגי נשלח לאחד על אחד מול תומאס סטראקושה, שהצליח להגיע ולהרחיק את הכדור מחוץ לרחבה. מרטנס לא חשב פעמיים ובסיבוב, מזווית כמעט בלתי אפשרית, שלח הקפצה רכה ויפה מעל סטראקושה היישר לרשת. השער שלו גרר השוואות לשער דומה שהבקיע השחקן הגדול בתולדות המועדון, דייגו מראדונה.

"השער שלי היה מעט יותר מרחוק מאשר של מראדונה", אמר בסיום, "הסתובבתי, ראיתי את השוער חוזר באיטיות לקו השער וזיהיתי רווח קטן שאפשר לנצל. אמרתי לעצמי: 'לך על זה'. למען האמת, בזכות החברים שלי לקבוצה אני יכול להבקיע שערים כאלה. אני לא ליאונל מסי ולא מראדונה, אני רק דריס ואני מרוצה מכך".

מאמנו, מאוריסיו סארי, שפע מחמאות לחלוץ שלו: "מרטנס הבקיע שער ברמה עולמית, פשוט מדהים. הוא רק ממשיך להשתפר והופך באמת לשחקן ברמה הכי גבוהה שיש. אני רוצה שהוא יהיה חיה שמורעבת ורוצה שערים. היה לי מזל לגלות אותו כחלוץ בזכות הפציעה של מיליק בעונה שעברה, אבל לא חשבנו שזה מה שייצא מזה. זה אפילו חבל שגילינו חלוץ כזה רק כשהיה בן 28, כי הוא היה יכול להיות בפסגת הכדורגל העולמי במשך שנים".

עוד בנושא

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את פיורנטינה, נאפולי הביסה את לאציו
גרמניה: דורטמונד עלתה לפסגה, 90 דקות לטואטחה בניצחון פרנקפורט
גביע הליגה: צ'לסי, ארסנל, יונייטד, סיטי ואברטון בשמינית הגמר

שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
"לא צריך לרחם על עצמו". גונסאלו היגואין/רויטרס

בינתיים, יובה גברה 0:1 על פיורנטינה, במשחק הראשון בו לא עמדה מול בעיטה למסגרת מאז ספטמבר בשנה שעברה. "זה ניצחון חשוב כי שמרנו על רשת נקייה", אמר מסימיליאנו אלגרי, "לא היה קל, במחצית הראשונה היינו מעט עקשנים מידי, לא לקחנו מספיק סיכונים. מגיעות מחמאות לשחקנים על התוצאה. השערים של היגואין עוד יגיעו, אין סיבה שירחם על עצמו, אלה רגעים שכל חלוץ עובר. זו לא יובנטוס חזקה או חלשה יותר מבעונה שעברה, זו פשוט קבוצה קצת שונה. שאחרים יעשו השוואות, אנחנו צריכים רק לעבוד ולהבטיח את זה שנגיע למרץ בכושר טוב ובמירוץ לכל התארים. נאפולי משחקת טוב מאוד, לנו יש גישה מעט שונה. הם מועמדים לתואר, אבל הם לא היחידים, יש עוד ארבע או חמש קבוצות במירוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully