וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את פיורנטינה, נאפולי הביסה את לאציו

האלופה נעזרה בשער של מריו מנדז'וקיץ' (52) כדי לשמור על מאזן מושלם, כמו גם הפרטנופי, שהרשימו בניצחון 1:4 ועלו למקום הראשון בזכות הפרש שערים טוב יותר. מילאן גברה 0:2 על ספאל

שחקן יובנטוס מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

המחזור החמישי בסרייה A ננעל היום (רביעי) עם תשעה משחקים. יובנטוס גברה 0:1 על פיורנטינה ושמרה על מאזן מושלם, כמו גם נאפולי שהרשימה מאוד עם 1:4 בחוץ על לאציו ועלתה למקום הראשון. מילאן ניצחה 0:2 את ספאל.

יובנטוס - פיורנטינה 0:1

האלופה ממשיכה לשמור על מאזן מושלם בליגה, הפעם עם ניצחון לא קל על הוויולה. האורחים סיפקו משחק לא רע, אבל נכנעו לשער של מריו מנדז'וקיץ' הקרואטי בדקה ה-52. חברו לנבחרת קרואטיה, מילאן באדלי, הורחק בדקה ה-66 ולא השאיר סיכוי לוויולה, שתנסה למצוא את הנקודות במקום אחר.

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
הפרטנופי נראים נהדר עד כה/רויטרס

לאציו - נאפולי 4:1

משחק הצמרת המרתק באולימפיקו הבטיח ולא אכזב, אך להבדיל ממה שרבים ציפו, המשחק הלך שקול ובהמשך הפך להצגה של האורחים, שעלו למקום הראשון בטבלה כשהם שומרים על מאזן מושלם ויחס שערים טוב יותר משל האלופה, יובנטוס. סטפן דה פריי ההולנדי כבש בדקה ה-30 והוריד את המקומיים למחצית ביתרון, אך המופע של הפרטנופי נפתח בדקה ה-54 כשקאלידו קוליבאלי איזן. חוזה קאייחון הפך (56), דריס מרטנס הוסיף (59) וז'ורז'יניו קינח בפנדל מוצלח בתוספת הזמן. ניצחון גדול לנאפולי, שנראית נהדר.

מילאן - ספאל 0:2

ניצחון שני רצוף למילאן, שעולה למקום הרביעי בטבלה עם 12 נקודות. ריקרדו רודריגז העלה את קבוצתו ליתרון בפנדל בדקה ה-25 וכבש את שער הליגה הראשון שלו במדים השחורים-אדומים. אלסיו רומניולי הכפיל בפנדל נוסף בדקה ה-60 וסידר ניצחון נינוח. ספאל, שהתחילה את העונה לא רע, סופרת שלושה הפסדים רצופים.

seperator

משחקים נוספים:

בנבנטו - רומא 4:0
לרומא: אדין דז'קו (22, 52), פאביו לוצ'יאנו (35, עצמי), לורנזו ונוטי (74, עצמי)

אטאלנטה - קרוטונה 1:5
לאטאלנטה: אנדראה פטאניה (5), מתיאה קלדארה (25), יוסיפ איליצ'יץ'(38), אלחנדרו גומז (63, 74). לקרוטונה: מרקו טומינלו (70)

קליארי - ססואולו 1:0
לססואולו: אלסנדרו מאטרי (59, פנדל)

גנואה - קייבו 1:1
לגנואה: דייגו לקסלט (62) לקייבו: אלסנדרו גמבריני (73)

ורונה - סמפדוריה 0:0

אודינזה - טורינו 3:2
לטורינו: אנדראה בלוטי (9), אמיל הלפרדסון (30, עצמי), אדם ליאיץ' (67) לאודינזה: רודריגו דה פול (48, פנדל), קווין לזניה (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully