וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד עלתה לפסגה, 90 דקות לטואטחה בניצחון פרנקפורט

קבוצתו של פטר בוס במקום הראשון אחרי 0:3 על המבורג. המגן הישראלי פתח בהרכב לראשונה העונה, קבוצתו גברה 0:1 על קלן, שנמצאת במקום האחרון. האנובר ופרייבורג נפרדו ב-1:1

מחזור אמצע השבוע בבונדסליגה הושלם היום (רביעי) עם חמישה משחקים. בורוסיה דורטמונד עלתה לראשות הטבלה עם ניצחון 0:3 בחוץ על המבורג, האנובר המפתיעה סיימה בתיקו עם פרייבורג ובמשחק המוקדם פרנקפורט וטאלב טואטחה (90 דקות) השיגו ניצחון 0:1 בחוץ על קלן.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. GettyImages
עלו לפסגה. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

קלן - פרנקפורט 1:0

טאלב טואטחה קיבל את ההזדמנות בהרכב לראשונה העונה בליגה אחרי שבשלושה משחקים נכנס כמחליף. המגן הישראלי נראה טוב, השלים 90 דקות, ספג כרטיס צהוב בדקה ה-92 ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון שני העונה בזכות שער של סבסטיאן הלר בפנדל בדקה ה-22. קלן, מצידה, ממשיכה בכושר הנוראי שלה ורושמת הפסד חמישי בחמישה משחקי ליגה. ה"תישים", שהגיעו בעונה שעברה למקום החמישי והעפילו לליגה האירופית, מחזיקים ביחס שערים נוראי של 13:1 ויהיו חייבים להשתפר בקרוב אם הם רוצים לשרוד בליגה.

המבורג - בורוסיה דורטמונד 3:0

הקבוצה של פטר בוס הגיעה למשחק אחרי ההפסד בליגת האלופות לטוטנהאם ובידיעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון. היא המשיכה להיראות נהדר בליגה, ועלתה ליתרון בדקה ה-24 עם שער של שינג'י קגאווה היפני. פייר אמריק אובמיאנג הכפיל (63) וכריסטיאן פוליסיץ' (79) קינח והעלה את קבוצתו לראשות הטבלה כשבמאזנה 13 נקודות, נקודה אחת יותר מבאיירן מינכן שנמצאת במקום השני.

פרייבורג - האנובר 1:1

האנובר כמעט והמשיכה בפתיחת העונה החלומית שלה כשעלתה ליתרון משער של מרטין הרניק האוסטרי דקה ה-65. המקומיים הצליחו לאזן בדקה ה-83 בזכות שער של נילס פטרסן, אך יכולים להרגיש מעט מאוכזבים שכן הם שלטו במשחק והיו טובים יותר ואף החמיצו פנדל (פלואן נידרלכנר, 54) שיכול היה להשיג להם את ניצחונם הראשון העונה. האנובר מסיימת את המחזור החמישי במקום השלישי עם 11 נקודות, 2 נקודות פחות מדורטמונד המובילה, וכשהיא עדיין בלתי מנוצחת.

seperator

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - לברקוזן 1:2
להרטה: מת'יו לקי (16), סלומון קאלו (24) ללברקוזן: יוליאן ברנדט (84)

מיינץ - הופנהיים 3:2
למיינץ: דני לאטזה (6), יושינורי מוטו (16) להופנהיים: נדיאם אמירי (23), סנדרו ואגנר (45), מארק אות (92)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully