וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: צ'לסי, ארסנל, יונייטד, סיטי ואברטון בשמינית הגמר

האלופה הביסה 1:5 את נוטינגהאם פורסט (שלושער לבטשוואי, שער בבכורה למוסונדה), השדים האדומים הביסו 1:4 את ברטון, סיטי ניצחה 1:2 את ווסט ברום וארסנל התקשתה עם 0:1 נגד דונקסטר

אנדר הררה ג'סי לינגארד מנצ'סטר יונייטד חוגגים. GettyImages
לינגארד והררה נהנו מעוד רביעייה של יונייטד/GettyImages

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי (שלב 32 האחרונות) מסתיים הערב (רביעי) עם חמישה משחקים. צ'לסי הביסה 1:5 את נוטינגהאם פורסט, בעוד ארסנל הסתפקה ב-0:1 מול דונקסטר. אברטון חגגה עם 0:3 על סנדרלנד. מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ברטון אלביון ואילו יריבתה העירונית, מנצ'סטר סיטי, ניצחה 1:2 בחוץ את ווסט ברומיץ'.

seperator

צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 1:5

הריצה הטובה של צ'לסי בליגה ובאירופה אומנם נבלמה ביום ראשון בדרבי מול ארסנל, אבל בגביע הליגה, נגד היריבה הבינונית מאמצע ליגת המשנה, זה היה קל מאוד, למרות ההרכב המשני. קנדי כבש מהאוויר מקרוב כבר בדקה ה-12 ומיצ'י בטשוואי ניצל כדור עומק טוב כדי להכפיל בחלוף שש דקות. צ'רלי מוסונדה הצעיר, בהופעת בכורה בהרכב, חגג שער משלו עם בעיטה מכשמונה מטרים (39) ובטשוואי השלים צמד (52) אחרי פרגון יפה של אדן הזאר וחגג את השלושער שלו בדקה ה-85, אחרי שקנדי הפציץ את המשקוף והכדור ניתז לגופו ומשם הלך פנימה. בבעיטה האחרונה של המשחק הצליחו האורחים לשמח מאוד את הקהל שלהם עם שער מצמק של טנדאווי דריקווה, בתום התקפה מהירה ויפה.

ארסנל - דונקסטר 0:1

התותחנים פתחו את העונה בצליעה רצינית ואפילו משחק בית מול יריבה שנאבקת על מקומה בתחתית ליג 1 התגלה כמסובך מהצפוי. הקבוצה של ארסן ונגר אומנם העפילה לשלב הבא, אך עשתה זאת רק בזכות השער של תיאו וולקוט, שבדקה ה-25 קיבל כדור מבריק מאלכסיס סאנצ'ס מעבר לקו ההגנה, הוריד בחזה וכבש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני צ'לסי חוגגים. AP
טיול קליל לצ'לסי/AP

מנצ'סטר יונייטד - ברטון אלביון 1:4

אחרי שכבר כבשה העונה שלוש רביעיות בליגה, כולל ביום ראשון מול אברטון, מחזיקת גביע הליגה עמדה בקצב גם מול היריבה מתחתית ליגת המשנה. רומלו לוקאקו נותר על הספסל, אך מרכוס רשפורד הגיע חד וכבש מקרוב בדקה החמישית אחרי בישול יפה של ג'סי לינגארד ובבעיטה חזקה לקורה ופנימה מכ-20 מטר בדקה ה-17, כדי לתת יתרון מבטיח. לינגארד חגג שער משלו בדקה ה-36 עם כדור שקיבל הסטה והלך פנימה ורשפורד השאיר את אנתוני מרסיאל מול השוער בדקה ה-61, מה שסידר גם לצרפתי שער. לויד דייר צימק (91) אחרי ערבובייה ברחבה.

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 2:1

לירוי סאנה, שנמצא בכושר מצוין, סידר לסיטי את הכרטיס לשלב הבא ולמרות שהפעם היא לא דרסה, הקבוצה של גווארדיולה כן השיגה ניצחון 12 ברציפות על הבאגיז בכל המסגרות. בדקה השלישית, בעיטה של אילקאי גונדואן (שגם נפצע בהמשך, שוב), נהדפה וסאנה המשיך את הריבאונד פנימה. היתרון החזיק עד לדקה ה-72, אז קירן גיבס שם קרן מדויקת על הרגל של קלאודיו יקוב, שכבש מתוך תיבת החמש. אלא שחמש דקות חלפו וסאנה ביצע הטעיה נאה לשומר שלו ושלח כדור מסובב ברגל שמאל מפינת הרחבה לקורה הרחוקה כדי להכריע.

משחק נוסף:

אברטון - סנדרלנד 0:3
לאברטון: דומיניק קלברט לוי (38, 51), עומאר באיה ניאסה (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully