וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס עשה היסטוריה: "זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה"

מאמן דורטמונד הפך לראשון אי פעם שקבוצתו שומרת על רשת נקייה בחמשת המחזורים הראשונים בגרמניה: "אני גאה בקבוצה שלי. זה לא היה קל. לא ציפינו מהמבורג ליצור כל כך הרבה לחץ"

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. GettyImages
פתיחת עונה נהדרת. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

פתיחת העונה הטובה של דורטמונד נמשכה אתמול (רביעי) עם 0:3 על המבורג ועלייה לפסגת הבונדסליגה אחרי חמישה מחזורים. יותר מזה, השוורצגלבן טרם ספגו אף שער העונה בליגה, ובכל פטר בוס רשם הישג היסטורי ומרשים. אקס מכבי תל אביב הפך לראשון אי פעם בגרמניה שקבוצתו לא ספגה בחמשת המחזורים הראשונים. בכלל, דורטמונד היא היחידה בחמש הליגות הבכירוץ שטרם הוציאה העונה כדור מהרשת, והעתיד שלה נראה ורוד.

רק לשם השוואה, אחרי חמישה משחקים בעונה שעברה דורטמונד ספגה ארבעה שערים. את העונה כולה, תחת תומאס טוכל הצהובים-שחורים סיימו עם 40 שערי חובה, ממוצע של יותר מגול למשחק, והציגו את ההגנה החלשה ביותר בין הקבוצות שסיימו בארבעת המקומות הראשונים בטבלה.

"אני גאה בקבוצה שלי", אמר בוס בסיום, "זה לא היה קל, זה אפילו היה המשחק הכי קשה שלנו עד כה העונה. לא ציפינו מהמבורג ליצור כל כך הרבה לחץ, אף אחד לא עשה את זה מולנו, כולל טוטנהאם. אם אתה לא סופג ומנגד כובש שלושה שערים, אתה יכול להיות מרוצה. אני מאוד שמח שניצחנו פה".

עוד בנושא

גרמניה: דורטמונד עלתה לפסגה, 90 דקות לטואטחה בניצחון פרנקפורט
איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את פיורנטינה, נאפולי הביסה את לאציו
ספרד: ריאל מדריד הפסידה 1:0 לבטיס, 1:2 לאתלטיקו מדריד על בילבאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully