וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הפסידה 1:0 לבטיס, 1:2 לאתלטיקו מדריד על בילבאו

כריסטיאנו רונאלדו חזר מהשעייה, אך זה לא עזר לבלאנקוס, שנראו רע ווהמשיכו לאבד נקודות. הקולצ'ונרוס נשארו בלתי מנוצחים העונה, סביליה עלתה למקום השני עם 0:1 על לאס פלמאס

one

בווידאו: אתלטיקו מדריד מנצחת את אתלטיק בילבאו

חמישה משחקים התקיימו היום (רביעי) במסגרת המחזור החמישי בליגה הספרדית. כאשר במוקד התרחשה הפתעה גדולה: ריאל בטיס גברה 0:1 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו וגרמה להמון לחץ באלופת אירופה. במשחק המוקדם יותר, אתלטיקו מדריד גברה 1:2 בחוץ על אתלטיק בילבאו.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מה יהיה? כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל/רויטרס

ריאל מדריד - בטיס 1:0

האלופה יצאה מרצף של כמה משחקים בינוניים במחזור שעבר וקיבלה בחזרה מהשעייה את כריסטיאנו רונאלדו, ולמרות זאת, אף אחד לא ציפה שם לתצוגה כפי שנראתה מול הירוקים. הבלאנקוס לא נראו טוב, לא הצליחו למצוא את הרשת של האורחים ונראה היה שהמשחק בדרך לתיקו ביתי נוסף, אך עמוק בתוך תוספת הזמן אנטוניו סנאבריה נגח לרשת של קיילור נאבס וסידר את הפתעת המחזור. זינדין זידאן יודע ששחקניו חייבים להתחיל לאגור נקודות ומהר, אחרת, הפער מהמובילה ברצלונה עלול להיות גדול מדי. הניצחון העלה את בטיס למקום השישי בטבלה, עם 9 נקודות, אחת יותר מריאל מדריד, שנמצאת במקום השביעי עם 8 נקודות. ההפסד גם קטע למדרידאים את הרצף ההיסטורי בו כבשו למשך 73 משחקים רצופים.

תקציר: אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 2:1. one
גריזמן חוגג עם קוראה/one

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 2:1

צפו בתקציר

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן צמודות זו לזו בשיפולי הצמרת. הבאסקים פתחו טוב יותר, וזכו להזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-41 כשקיבלו פנדל, אך אריץ אדוריץ נעצר על ידי יאן אובלק, שהופך לאט לאט לאחד משוערי הפנדלים הטובים ביותר. האורחים עלו למחצית השנייה טובים יותר, ובאו על שכרם בדקה ה-55 כשקוקה מצא את אנחל קוראה שכבש את הראשון. אנטואן גריזמן בישל ליאניק פריירה קראסקו את השני וראול גרסיה רק צימק בתוספת הזמן. בילבאו לא הצליחה לנצח את אתלטיקו מאז ינואר 2013 וזהו הפסד שני רצוף עבורה. הקבוצה של דייגו סימאונה עדיין בלתי מנוצחת ועלתה למקום השלישי.

סביליה - לאס פלמאס 0:1

צפו בתקציר

האנדלוסים אומנם נפרדו בקיץ מחורחה סמפאולי, אבל הרצף שלהם לא נפגע, לפחות לא בינתיים והם נהנים מפתיחת עונה חיובית מאוד, גם באירופה וגם בליגה, שהמשיכה עם ניצחון לא פשוט. לאס פלמאס נראתה לא רע והקשתה על המארחים, אבל בדקה ה-83 חסוס נבאס, ששב למועדון נעוריו, כבש בבעיטה שהייתה ספק הגבהה וחדרה לרשת את שערו הראשון ברמון סאנצ'ס פיחואן מאז שחזר הקיץ ממנצ'סטר סיטי והעלה את קבוצתו למקום השני בטבלה, מרחק 2 נקודות מהמובילה ברצלונה.

seperator

משחקים נוספים:

לגאנס - ג'ירונה 0:0

צפו בתקציר

דפורטיבו לה קורוניה - אלאבס 0:1
לדפורטיבו: לואיסינו (45)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully