וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גוואנגז'ו: "כשהבאנו את זהבי אף אחד לא הכיר אותו, היום הוא קילר מדהים"

דראגן סטויקוביץ' התראיין לסוכנות הידיעות רויטרס במסגרת כתבה נרחבת על ההצלחה של הישראלי בסין, והתייחס גם לאפשרות שיימכר: "אם תבוא הצעה מעניינת, נהיה חייבים לשים אותה על השולחן"

AP

בווידאו: זהבי כובש ומבשל במחזור האחרון בליגה הסינית

נהירת הכוכבים לליגה הסינית מעוררת עניין רב ברחבי העולם, אבל כעת - כשאוסקר וקרלוס טבס מתקשים - דווקא מלך השערים הישראלי ערן זהבי תופס כותרות. הבוקר (רביעי) פורסמה כתבה נרחבת בסוכנות הידיעות רויטרס אודות ההצלחה של זהבי, תחת הכותרת: "זהבי מבריק יותר מכל הרכישות הנוצצות בסין". בכתבה מובאים שלל ציטוטים, המעניינים שבהם מפיו של מאמנו של זהבי, דראגן סטויקוביץ'.

"כשהחלטתי להביא אותו לגוואנגז'ו, זה היה מעט מפתיע עבור כולם. הנקודה המכרעת הייתה כשדיברתי עם הבוס שלי ושכנעתי אותו שאנחנו חייבים להביא אותו. אף אחד לא הכיר אותו בזמנו. הוא לא היה שם גדול בכדורגל העולמי, אבל ידעתי בדיוק מה אני צריך ומה הוא ייתן לי", אמר.

עוד בנושא:

עופר עיני: "ערן זהבי פגע בכבוד הנבחרת"
זהבי כבש ובישל במחזור האחרון מול בייג'ינג
ערן זהבי ספורטאי השנה? הצביעו בסקר

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F עם מאמנו דראגן סטויקוביץ'. האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
סיפור הצלחה. זהבי עם סטויקוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

סטויקוביץ' טען בכתבה ש"היום זהבי מרגיש פה נהדר. הוא קילר מדהים, הרבה שוערים סובלים ממנו. הוא תמיד מגיע לעמדות שהוא יכול להיות בהן יעיל מאוד. הוא פשוט פנטסטי". בכתבה צוין ש"יכולת ההבקעה הפנומנלית של זהבי היא המשך ישיר למה שהראה בישראל, בה שבר את שיא הכיבושים לעונה".

כמו כן, סיפר סטויקוביץ' על האפשרות שזהבי יעזוב ויעבור לקבוצה גדולה יותר. "בכדורגל דברים משתנים מדי יום. אני מקווה שהוא יישאר כי יש לו חוזה אצלנו והוא שמח מאוד, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה מחר. אם תבוא הצעה מעניינת, נהיה חייבים לשים אותה על השולחן ולראות מה אנחנו רוצים. כרגע אני לא חושב על זה יותר מדי, כי יש לנו עוד הרבה משחקים. אבל נראה מה יקרה איתו בסוף העונה".

זהבי ספורטאי השנה בישראל? הצביעו בסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully