וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: ערן זהבי כבש ובישל ב-1:2 של גוואנגז'ו על בייג'ינג גואן

הסקורר הישראלי העניק לקבוצתו ניצחון ביתי בדקה ה-69, חגג שער 25 ורחוק רק שלושה שערים מהשוואת שיא הליגה. לפני כן גם בישל לז'יז'או (29). ג'ונתן סוריאנו (62) השווה זמנית

AP

בווידאו: תקציר המשחק

האם ערן זהבי יצליח לשבור את שיא השערים של הליגה הסינית? הסקורר הישראלי עשה היום (שבת) עוד צעד לעבר המטרה, כשהעניק לגוואנגז'ו R&F ניצחון ביתי 1:2 על בייג'ינג גואן עם שער מכריע בדקה ה-69. היה זה שערו ה-25 של זהבי אחרי 25 מחזורים, כך שנותרו לו עוד חמישה משחקים כדי לכבוש שלושה שערים ולהשתוות לשיא הליגה של אלקסון הברזילאי, או אפילו לעבור אותו. בקצב הזה, אין ספק שזה יקרה. עוד לפני השער, זהבי בישל לז'יזאו בדקה ה-29 וג'ונתן סוריאנו הצליח רק להשוות זמנית בדקה ה-62. גוואנגז'ו במקום השישי עם 40 נקודות - חמש פחות מהביי במקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות של אסיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לו שער ליגה 25. ערן זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

דקה 14: ניסיון ראשון של גוואנגז'ו עם צ'ן זי'זאו, אבל הבעיטה שלו מ-18 מטרים נקלטה על ידי השוער.

דקה 22: הקפטן המקומי ג'יאנג ז'יפנג ניסה להגביה מצד שמאל וראה את הכדור צובר תאוצה בדרכו פנימה, אך השוער יאנג ז'י זינק והציל את בייג'ינג.

דקה 27: האיום הכי מסוכן של בייג'ינג גואן עד עכשיו. ז'אנג שיז'ה ירה כדור נפלא מ-20 מטרים לעבר החיבורים, אבל השוער צ'נג יואליי התעופף והדף לקרן.

דקה 29: גול! חטיפת כדור של המאחרת הסתיימה עם כדור עומק של זהבי לז'יז'או, שלא נכשל מול השוער, בעט פנימה ולא חגג מול קבוצתו הקודמת. בישול רביעי של זהבי העונה, 0:1 לגוואנגז'ו.

דקה 32: הרמה טובה משמאל מצאה את זהבי ברחבה, אך הישראלי לא הצליח לנגוח והכדור פגע בכתפו בדרך החוצה.

דקה 34: סוריאנו סובב כדור חופשי מ-20 מטרים בניסיון להשוות עבור בייג'ינג, אבל השוער צ'נג הדף והצליח לעצור גם את הריבאונד, אם כי היה נבדל.

דקה 46: גוואנגז'ו כמעט כבשה את השני בפתיחת המחצית השנייה, אבל האוסטרלי אפוסטולוס ג'יאנו נעצר על ידי השוער.

דקה 48: מנגד, בייג'ינג' גואן הייתה קרובה להשוות, אך הנגיחה של סוריאנו נהדפה וסונג שהיה על הריבאונד נגח החוצה מול שער חשוף כמעט במלואו.

דקה 58: כמה קרוב לשער של זהבי. הישראלי השתלט על כדור ארוך, ברח מהשומר ובעט שטוח, אך השוער הדף לקרן.

דקה 62: גול! השוויון של בייג'ינג גואן. המחליף יו דבאו מצא ברחבה את סוריאנו, שהפעם הקפיץ פנימה בקלילות. 1:1.

דקה 69: גול! והנה השער ה-25 של זהבי. הישראלי קיבל כדור עומק מז'יפנג ומול השוער בעט בין רגליו כדי להעלות את גוואנגז'ו ל-1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully