וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הוא ספורטאי השנה לתשע"ז? הצביעו בסקר של וואלה! ספורט

אשרם ופליקר חזרו עם מדליות מאליפויות עולם, קנייזבה וקופלב הופיעו בגמרים. זהבי המשיך לקרוע רשתות, חמד עשה חיל באנגליה, ראדי זכה בעוד אליפות וכספי עבר לאלופת ה-NBA. הצביעו למועמד שלכם

ראש השנה תשע"ח יחתום בשבוע הבא שנה שלמה של תחרויות והישגים (וכן, גם כישלונות ואכזבות, אבל זה פחות חגיגי) תוצרת כחול-לבן בספורט העולמי. רגע לפני שזה קורה, אנחנו מזמינים אתכם לבחור מבין שמונת הספורטאים הבאים, ולקבוע: מי הוא ספורטאי השנה לשנת תשע"ז?

ערן זהבי -המשיך לקרוע רשתות בליגה הסינית בקצב מסחרר, בדרך למלכות השערים ואולי לשיא כיבושים.

מהראן ראדי - לא נגמר. אחד מעמודי התווך של הפועל באר שבע בדרך לאליפות נוספת, החמישית שלו ברציפות.

תומר חמד - אחד משני נציגים שלנו בפרמיירליג, יחד עם בירם כיאל, וכובש השער הראשון של שחקן ישראלי בליגה האנגלית מאז מאי 2013.

עומרי כספי - אמנם נאבק בפציעות ובסך הכול זו לא הייתה העונה הכי טובה שלו ב-NBA, אך היא הסתיימה במעבר לאלופה גולדן סטייט, וקשה לבקש יותר מזה.

לינוי אשרם - המתעמלת הביאה לנו המון כבוד באליפות העולם שהתקיימה הקיץ - וחזרה ממנה עם שתי מדליות ארד (בתרגיל הסרט ובקרב רב). תקווה גדולה לטוקיו.

טל פליקר - הג'ודוקא שהמשיך את ההצלחות בענף מהאולימפיאדה האחרונה, וזכה בארד באליפות העולם בקבוצת המשקל עד 66 ק"ג.

יונתן קופלב - השחיין בן ה-25 רשם הישג מכובד מאוד, כאשר היה הנציג היחיד של ישראל במשחה גמר באליפות העולם וסיים במקום השמיני ב-50 מטר גב.

חנה קנייזבה מיננקו - קופצת המשולשת התגברה על שנה לא פשוטה ועל פציעה, וסיימה במקום הרביעי והמכובד באליפות העולם לאתלטיקה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully