וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: יוגב אוחיון נפצע באימון, אך ימריא לטורניר בפולין

22.8.2017 / 22:45

הרכז נפגע באצבע באימון המסכם לפני היציאה לטורניר ההכנה, הפציעה אינה חמורה והוא ישתתף בטורניר ההכנה. הלפרין: "הכדורסל היפה שארז אדלשטיין הטמיע יכול לקחת אותנו לאליפות נהדרת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון מסכם לפני יציאתה לטורניר ההכנה בפולין שייצא לדרך ביום חמישי ויכלול משחקים נגד הנבחרת המארחת, הונגריה ובריטניה במהלך שלושה ימים רצופים. יוגב אוחיון נפצע באצבע לקראת סיום האימון וירד לבדיקה, אך הפציעה אינה חמורה והוא ימריא עם חבריו לטורניר. הנבחרת תצא עם סגל של 13 שחקנים, כשהמאמן ארז אדלשטיין כבר הכריז אחרי ההפסד הראשון בהכנה לטורקיה ביום ראשון, כי יהיו שחקנים שלא ישחקו במשחקים מסוימים. האימון נערך על הפרקט החדש ביד אליהו שהותקן לקראת היורובאסקט.

"אנחנו מתחילים את החלק השלישי של ההכנה, של הכוונינים", אמר אדלשטיין. "נוסעים לשלושה משחקי חוץ, פולין, הונגריה ובריטניה, ששיחקנו נגדם שני משחקי אימון. אנחנו לא מתעסקים ביריבים אלא בעצמנו. המטרות לעשות שפצורים, להוסיף דברים, לחלק כוחות ולחזור בריאים ורעננים לארבעת ימים האחרונים".

המאמן התייחס לשאלת העומס בטורניר שכזה ואמר: "גם איטליה מתחילים מחר את טורניר אקרופוליס ביחד עם גיאורגיה, שלחנו לשם את מי שצריך, ביחד עם יוון וסרביה, והם עברו השבוע טורניר של שלושה משחקים, אז זאת לא הסיבה. כולם משחקים, אנחנו יודעים לחלק את הכוחות, אולי ננסה לחלק את הכוחות בצורה אחרת כדי למנוע ירידות. עד היום ההרכב השני שלנו היה מצוין, דווקא במשחקים האחרונים הייתה איזושהי נפילה. ננסה לפתור את הבעיות האלה, אבל גם להכניס אלמנטים מקצועיים. הנבחרת מתקדמת כי השחקנים אוהבים לשחק".

על צורת המשחק של הנבחרת הוסיף אדלשטיין: "בלי מבחן הדרך אין מבחן התוצאה, אי אפשר לא לשחק טוב ולנצח, זה לא יכול לעבוד. זה ברור מה שמנצח בכדורסל זה הדברים הקטנים, ודווקא נגד טורקיה, בדברים הקטנים נפלנו, איבודי כדור, כדורים של חמישים-חמישים, להגיב לדברים בהגנה. יהיו פה 11-12 אלף איש ביום חמישי הבא, ואי אפשר לצעוק כל הזמן מהספסל מה עושים בהגנה. לפחות יש לנו בסיס טוב ואני מקווה שלקראת הישורת האחרונה אנשים יעשו את הקפיצה הבאה בפיזיות ובאינטנסיביות".

עוד בנושא:

פצפונת ואנטון: הקמפיין המפתיע של נבחרת העתודה בקיץ 2005
ב-ESPN משבחים את דני אבדיה: "אחד הצעירים הכי מיוחדים באירופה"
פורסמו הסגלים של ליטא וספרד ליורובאסקט

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
היישורת האחרונה. אדלשטיין/ברני ארדוב

יותם הלפרין התייחס ליציאה לטורניר ולעומס ואמר: "רוצים לעשות עוד צעד. אנחנו משחקים כדורסל טוב ומשתפרים עם הזמן, שזה הכי חשוב. בשישה שבועות אפשר להכניס מעט דברים שהם יהיו הבסיס שלנו באליפות הזאת ואנחנו לאט לאט מטמיעים את זה בתוכנו. יש לנו שלושה משחקים קשים לפני הברדק האמיתי. החבר'ה שהיו צריכים לחלק את העומסים חשבו על זה לפני הרבה זמן, הטורניר הזה הוחלט לפני כמה חודשים, לא תראו אותנו משחקים במשך 30 דקות שלושה ימים ברצף. יחשבו על העומסים, יש לנו את אבי קובלסקי וכל החבר'ה מסביב שחושבים על זה".

על היחס להפסד לטורקיה וצורת המשחק של הנבחרת אמר הלפרין: "אנחנו לא מתייחסים שונה אחרי ההפסד, הדרך יותר חשובה מהניצחונות או ההפסדים. זה שניצחנו שבעה משחקים ברצף לא משנה את העובדה ששיחקנו כדורסל טוב וחיובי, הדרך שלנו והמטרה היא להגיע למקסימום שאנחנו יכולים בשישה שבועות. ההפסד מול טורקיה לימד אותנו כמה דברים שהיינו צריכים לעשות יותר טוב, בטח ברבע השלישי והרביעי. זאת תהיה הדרך שלנו לנצח משחקים. היתרון שלנו על נבחרות אחרות הוא לא בגודל, לא בקליעה, לא בחוזק או במהירות. יש לנו משהו, הכדורסל היפה שארז הטמיע יכול לקחת אותנו לאליפות נהדרת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully