וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN משבחים את דני אבדיה: "אחד הצעירים הכי מיוחדים באירופה"

כוכב נבחרת הקדטים נכלל ברשימת הכישרונות הבולטים באליפות אירופה: "הקליעה, המסירה והאינסטינקטים הופכים אותו לכמעט בלתי עציר ברמה הזאת. מעניין לעקוב אחרי ההתפתחות שלו"

גם בארצות הברית מתלהבים מכוכב נבחרת הקדטים של ישראל, דני אבדיה. ESPN פרסם אמש (שני) רשימה של השחקנים הבולטים באליפות אירופה שהסתיימה לפני מספר ימים, ובמאמר הוקדשו כמה פסקאות מורחבות לאבדיה (16, 1.98), שחקן מכבי תל אביב, שאמנם לא נכלל בחמישיית הטורניר אך סיים אותו במקום הראשון במדד היעילות, בריבאונדים (12.6) ובאסיסטים (5.3), במקום השביעי בחסימות (1.1) ובחטיפות (2.1) ובמקום השמיני בנקודות למשחק (15.3).

"אבדיה הוא אחד השחקנים המיוחדים לגילו, ואחד השחקנים הכי מיוחדים מבין כל הצעירים האירופיים שיש כיום", נכתב אודותיו. "הוא יכול לשחק בארבע עמדות מרכז ועד פאוור פורוורד, הוא מצטיין בתור רכז על אף גובהו בזכות ראיית משחק משובחת, והקליעה שלו טובה מאוד לשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא. חושי המשחק המחודדים שלו הם התכונה הכי מרשימה אצלו, והם באים לידי ביטוי במסירות, בריבאונדים ובמהלכים הגנתיים. הידיים שלו מגיעות לכל מקום, ומשום ששיחק כל חייו כרכז עד שלפתע צמח לגובה מרשים, יהיה מעניין להמשיך לעקוב אחרי התפקוד שלו על המגרש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך ל-NBA? אבדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במאמר מצוין ש"לאבדיה אין כוח מתפרץ מרשים במיוחד, וכנראה שבעתיד הוא יצטרך לשמור על סמול פורוורדים ופאוור פורוורדים. אבל היכולת לבצע חילופים על כל עמדה בהגנה, הקליעה שלו והיכולת לחדור לצבע הופכים אותו לכמעט בלתי עציר ברמות הללו".

המספרים של אבדיה מעמידים אותו בשורה אחת עם כמה מהכוכבים הגדולים בתולדות אליפות אירופה לקדטים. הוא השחקן השלישי בלבד בתולדות הטורניר שמעמיד ממוצעים של לפחות 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים פר 40 דקות, כשהקודמים שעשו זאת הם ריקי רוביו ותומאש סטוראנסקי (שניהם הגיעו ל-NBA במוקדם או במאוחר).

אגב, גם חברו לנבחרת רזיאל חיון סיים אליפות אישית מרשימה עם כשהוא מדורג במקום השני בנקודות למשחק (18). ישראל סיימה את האליפות במקום ה-11 והשיגה את מטרת העל, שהייתה הישארות בדרג א'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully