וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה על החתמתו של אדם האנגה לשלוש שנים

הקטלאנים סוף סוף הצליחו להשלים את העסקה עליה עמלו כל הקיץ, שחקן ההגנה של העונה אשתקד ירוויח כ-7.5 מיליון דולר. יריבת ישראל ליטא וספרד פרסמו את הסגלים הסופיים ליורובאסקט

אדם האנגה, באסקוניה. GettyImages
משתדרג. האנגה/GettyImages

במשך מרבית הקיץ רדפה ברצלונה אחר אדם האנגה, והיום (רביעי) היא סוף סוף הצליחה לצרפו. זמן קצר לאחר שבאסקוניה הודיעה על שחרורו של מי שנבחר לשחקן ההגנה של היורוליג אשתקד ושיחק במועדון מאז 2013, הודיעו הקטלאנים שהחתימו אותו לשלוש עונות. על פי דיווחים, ההונגרי ירוויח בשורות ברצלונה 7.5 מיליון דולר, לאחר שהעמיד אשתקד ממוצעים של 10.5 נקודות, 3.3 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג.

* יריבת ישראל ליטא פרסמה את הסגל הסופי ליורובאסקט: מנטאס קלנייטיס (מילאנו), דונטאס מוטיונאס (ללא קבוצה), מינדאוגס קוזמינסקס (ניו יורק), יונאס ולנצ'יונאס (טורונטו), יונאס מאצ'יוליס (ריאל מדריד), לוקאס לקאביצ'יוס (פנאתינייקוס), ארתוראס מילאקניס (ז'לגיריס), ארתוראס גודאיטיס (ריטאס וילנה), אדגראס אולאנובאס (ז'לגיריס), מריוס גריגוניס (אלבה ברלין), אימנטאס בנדזיוס (אוברדוירו).

* נבחרת ספרד הודיעה על הסגל הסופי ליורובאסקט הקרוב. השמות הגדולים שלא יעמדו לרשותו של סרג'יו סקאריולו הם סרחיו יול, פאו ריבאס, ויקטור קלאבר וניקולה מירוטיץ', ומי שכן יהיו שם הם ריקי רוביו, סרחיו רודריגס, גיים ויווס, חואן קרלוס נבארו, פרננדו סן אמטריו, אלכס אברינס, חואן סאסטרה, חואן הרננגומס, פאו גאסול, מארק גאסול, ווילי הרננגומס ופייר אוריולה.

עוד בנושא:

מייקל רול: "יש לנו הרבה כישרון, עכשיו צריך לדעת לשחק ביחד"
ב-ESPN משבחים את דני אבדיה: "אחד הצעירים הכי מיוחדים באירופה"
דשון תומאס נחת: "הייתי אמור לחתום בכלל בהפועל ירושלים"
ספאחיה נחת: "היה צריך לשנות את ה'דם' של מכבי תל אביב. נחתים עוד שחקן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully