וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה נחת: "היה צריך לשנות את ה'דם' של מכבי תל אביב. נחתים עוד שחקן"

21.8.2017 / 18:31

המאמן הקרואטי החדש של הצהובים הגיע לישראל לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא: "יש לנו הרבה כישרון והשאלה תהיה איך אנחנו נעבוד כקבוצה. מצטער שאין אף שחקן שלנו בנבחרת ישראל"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. אבי כהן
"יש לנו הרבה כישרון". ספאחיה/אבי כהן

נבן ספאחיה מאמנה של מכבי תל אביב הגיע היום (שני) לישראל לקראת פתיחת האימונים של הצהובים בשבוע הבא. המאמן אמר בשדה התעופה מיד לאחר הנחיתה: "היינו צריכים משהו חדש, לשנות את ה'דם' במכבי. היינו צריכים לעשות את זה דרך הגבלות מסוימות, עד כמה טוב נהיה? רק הזמן יענה על כך. יש לנו הרבה כישרון והשאלה הגדולה תהיה איך נעבוד כקבוצה. יש לי צוות טוב סביבי ואני חושב שנצליח".

המאמן הקרואטי הוסיף: "אנחנו צריכים להציג הגנה טובה, צריך לשחק טוב התקפה ובהגנה. נחתים עוד שחקן אחד, אם נמצא שחקן איכותי. לא נבצע החתמה רק כדי לעשות את זה. רק מי שישדרג אותנו".

על העובדה שאין נציגים למועדון הצהוב בנבחרת ישראל המתכוננת ליורובאסקט אמר ספחיה: "אני מצטער שאין אף אחד במכבי בנבחרת, מצד שני כל השחקנים יעמדו לרשותי באימונים וזה משמח אותי מאוד".

עוד בנושא
הפועל ירושלים מעריכה שאמארה סטודמאייר לא ישוב לעונה נוספת
אליפות עם כוכבית: כדורסל הנבחרות קרוב לאבד מהרלוונטיות שלו
עירוני נס ציונה: הרכז היהודי-אמריקאי ג'וג'ו פלאס חתם בקבוצה

ספאחיה (54) החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן במספר קבוצות בקרואטיה באמצע שנות התשעים. ב-2000 מונה למאמנה הראשי של ציבונה זאגרב, ובעקבות ההצלחה קיבל ב-2001 את תפקיד המאמן הלאומי של נבחרת קרואטיה, בו שימש עד 2005. בשנות האלפיים אף שימש כמאמן ראשי בנובו מסטו, סראטוב וריטאס וילנה, לפני שמונה למאמן מכבי תל אביב בקיץ 2006. בשורות הצהובים רשם עונה אירופית בינונית שהסתיימה ברבע הגמר, עם הפסד 2:1 לצסק"א מוסקבה. התואר היחיד של הצהובים באותה עונה היה האליפות, ובמהלך הקיץ בחרו ראשי המועדון להחליף את ספאחיה בעודד קטש.

לאחר שעזב את מכבי תל אביב אימן ספאחיה את טאו ויטוריה (2007/08), ולנסיה (2008-2010), פנרבחצ'ה (2010-2012) וציבונה זאגרב (2013), לפני שמונה לעוזרו של מייק בודנהולצר באטלנטה ב-2014 - תפקיד בו שימש עד העונה האחרונה. כעת הוא ינסה להוביל את מכבי תל אביב לדרך חדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • נ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully