וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "מרגיש כאילו לא עזבתי". מייקל רול: "יש לנו הרבה כישרון"

22.8.2017 / 22:47

הסנטר והגארד נחתו יחד עם ג'ייק כהן בישראל לקראת פתיחת האימונים של מכבי תל אביב בשבוע הבא. כהן: "מרגיש שיש לי ביטחון ביחס לשנה הראשונה שלי במכבי. נוכל לעשות עונה מוצלחת"

קובי אליהו

השחקנים והצוות המקצועי של מכבי תל אביב ממשיכים להגיע לארץ לקראת פתיחת האימונים של הקבוצה בשבוע הבא. אחרי שאתמול (שני) הגיע לישראל המאמן נבן ספאחיה ובלילה נחת בנתב"ג דשון תומאס, היום הגיעו לארץ גם מייקל רול, ג'ייק כהן ואלכס טיוס.

עוד בנושא

דשון תומאס נחת: "הייתי אמור לחתום בכלל בהפועל ירושלים"
ספאחיה נחת: "היה צריך לשנות את ה'דם' של מכבי תל אביב. נחתים עוד שחקן"
ב-ESPN משבחים את דני אבדיה: "אחד הצעירים הכי מיוחדים באירופה"

שחקני מכבי תל אביב מייקל רול, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
האוהדים עם רול וכהן בשדה התעופה/ברני ארדוב

"שמעתי רק דברים טובים על ישראל וזה אתגר", אמר רול, "הכל כאן חדש בקבוצה, השחקנים חדשים, נתחיל בהכנות . יש לנו הרבה כישרון כקבוצה, עכשיו צריך לדעת לשחק ביחד. אני נרגש לשחק במכבי, עברתי המון והגעתי לפה. אני מקווה שנחזיר את מכבי למה שהיא הייתה. טוניסיה? אני לא בטוח מה יהיה עם זה, זה לא בראש סדר העדיפויות שלי. נראה מה יקרה".

ג'ייק כהן אמר מצידו: "זו הרגשה טובה מאוד לחזור לישראל. אני נרגש לחזור לכאן ויש כאן אנרגיה מצוינת. זו הקדנציה השנייה שלי במכבי.ש יחקתי באשדוד אבל עברתי ולמדתי הרבה בתקופה שלי כאן, ואני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי השנה. אני מרגיש שיש לי ביטחון גבוה יותר מאשר בשנה הראשונה שלי במכבי. השאלה היא איך תהיה הכימיה בתוך הקבוצה. חשוב שנשחק ביחד, זה ייקח זמן, אבל כל עוד תהיה לנו גישה טובה ונשתפר נוכל לתת עונה מוצלחת".

אלכס טיוס הוסיף: "יש לי הרבה זכרונות טובים מכאן ואני מצפה לעונה הקרובה, לפגוש את השחקנים ולהתחיל את האימונים. אני מכיר את השחקנים שהצטרפו השנה, חלקם אתלטים, הרבה מהם שחקנים שאוהבים לשחק מהר ובמתפרצות, זה יהיה כיף לאוהדים ואני חושב שתהיה לנו קבוצה ממש טובה השנה. זה מרגיש כאילו מעולם לא עזבתי, יש לי פה הרבה חברים וזה נהדר לחזור ואני שמח.

(עדכון ראשון: 15:47)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב מייקל רול. ברני ארדוב
השחקנים נוחתים אחד אחרי השני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully