וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: סטיב מקלארן עשוי להצטרף לצוות המקצועי של מכבי תל אביב

15.8.2017 / 16:06

ב"סאן" טוענים שמאמן נבחרת אנגליה לשעבר שהגיע להתרשם מהמועדון וצפה במשחק מול הפועל רעננה עשוי להצטרף לצוות המקצועי כיועץ ספורטיבי. בסביבות מכבי ת"א לא פוסלים שהפרסום הגיע מגורמים במועדון הצהוב

צילום ועריכה: קובי אליהו

ה"סאן" הבריטי מדווח היום (שלישי) שמאמן נבחרת אנגליה לשעבר, סטיב מקלארן, עשוי להצטרף לצוות המקצועי של מכבי תל אביב כיועץ ספורטיבי.

בתקשורת האנגלית דווח בשבועות האחרונים שהמאמן עשוי לקבל על עצמו את תפקיד המאמן בהארטס הסקוטית, אך נראה שמקלארן, שהגיע לביקור בישראל בשבוע שעבר על מנת להתרשם ממכבי תל אביב ואף צפה במשחקה בגביע הטוטו נגד הפועל רעננה בשבת, אולי בונה על תפקיד אחר.

בסביבת מכבי תל אביב לא פסלו את האפשרות שהפרסום ב"סאן", בסמיכות לפרסומים בארץ על חוסר שביעות רצונו של ההולנדי, הגיע מגורמים הקשורים במועדון הצהוב.

האנגלי בן ה-56 אימן את מידלסברו בין השנים 2001 ל-2006, ומ-2004 עד 2006 שימש כעוזר מאמן נבחרת אנגליה. הוא קיבל את תפקיד המאמן הראשי בשנת 2006, אך פוטר כעבור שנה ומאז עבר בטוונטה, וולפסבורג, נוטינגהאם פורסט, ניוקאסל יונייטד ודרבי קאונטי, ממנה פוטר בחודש מרץ האחרון אחרי הפסד 0:3 לברייטון.

אייל גולסה לא ימריא לפנות ערב עם מכבי תל אביב לאוסטריה למשחק מול אלטאך ביום חמישי במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. גולסה בספק גדול גם למשחק פתיחת העונה נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. גולסה סובל מחבלה בברכו זכר למשחק גביע הטוטו ביום רביעי שעבר מול מכבי פתח תקוה ומאז הוא לא התאמן.

עוד בנושא:

אייל גולסה ייעדר מהמשחק נגד אלטאך ובספק רב לבית"ר ירושלים
התקדמות משמעותית בשיחות בין מכבי ת"א לחיפה לגבי אלירן עטר
חלק משחקני מכבי תל אביב מודאגים: "ג'ורדי צריך להאמין יותר בסגל הקיים"
"גם לפני שנה ג'ורדי היה בדאון ובסוף נשאר במכבי תל אביב"

סטיב מקלארן, בן מאנספורד, מכבי תל אביב. מגד גוזני
מקלארן צופה במשחקה של מכבי תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully