וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק משחקני מכבי תל אביב מודאגים: "ג'ורדי צריך להאמין יותר בסגל הקיים"

15.8.2017 / 6:31

דעות חלוקות בקרב שחקני מכבי תל אביב בנוגע למתיחות בין המאמן לראשי הקבוצה, על רקע הסחבת ברכש. לצד ביקורות, יש גם כאלה שמצדדים בהתעקשות שלו על עטר. האם זו המדיניות החדשה של גולדהאר?

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אין לו אמון בשחקנים? קרויף באימון/יוסי ציפקיס

על רקע המתיחות בין ג'ורדי קרויף לראשי מכבי תל אביב, תמריא היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים הקבוצה לאוסטריה למשחק מול אלטאך ביום חמישי במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. שחקני מכבי תל אביב, שהגיעו אתמול אחר הצהריים לאימון, התוודעו לאירועים שפורסמו בתקשורת רק אחרי האימון שהסתיים בשעות הערב המאוחרות. אחדים מהם היו די מאוכזבים מההתנהלות של קרויף שמשדר חוסר אמון כלפי השחקנים שיש לו. אחד השחקנים בקבוצה אמר אמש: "ג'ורדי צריך להאמין יותר בסגל של הקבוצה. יש כאן שחקנים מעולים שאם יקבלו גב אמיתי, יילכו ויתפתחו להיות שחקנים מובילים בכדורגל הישראלי. במקום לחפש כל הזמן מה אין ומי לא הגיע, הוא צריך להביע אמון במה שיש".

לעומת זאת, יש גם שחקנים במכבי תל אביב שמעריכים את ההתעקשות של קרויף מול ההנהלה על השחקנים שהוא רוצה וביניהם אלירן עטר. "כדי שנחזיר לעצמנו את התארים, צריך לתת לג'ורדי את הכלים הכי טובים במסגרת התקציבית", אמר אמש אחד השחקנים לזכותו של המאמן.

עוד במכבי תל אביב:

על רקע הסחבת ברכש: מתיחות בין ג'ורדי קרויף לראשי מכבי תל אביב
אלירן עטר פגוע ממכבי תל אביב: "קרויף הבטיח, גולדהאר לא אישר"
עוד צרה למכבי תל אביב: אייל גולסה פצוע בברך ובספק לאלטאך
ניק בלקמן היהודי נחת להתרשמות ועשוי לחתום במכבי תל אביב

אימון מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס. יוסי ציפקיס
"זכותו של מיטש לעצור את התקציבים המנופחים". גולדהאר, קרויף ואנגלידיס/יוסי ציפקיס

בתוך כך, נודע אתמול כי העמדה של מיטש גולדהאר ושל יד ימינו ג'ק אנגלידיס נובעת גם מקו חדש במכבי תל אביב ולפיו צריך להכניס שפיות במספרים שהתרוצצו עד כה במועדון ושהביאו בסופו של דבר לשבירת שיאים בתקציבי הקבוצה. "כבר שנתיים שהפועל באר שבע לוקחת אליפות בתקציב נמוך מזה של מכבי תל אביב", אמר גורם בקבוצה. "אם מיטש גולדהאר רוצה לעצור קצת את הריצה אחרי התקציבים המנופחים זו זכותו ואפשר להבין זאת".

גורם בסביבת המועדון העריך אמש כי סיום סאגת אלירן עטר ילמד לאן הרוח נושבת. "אם גולדהאר יאשר לקרויף להביא את עטר למכבי תל אביב בסכומים שמכבי חיפה רוצה, הרי ששוב ג'ורדי הצליח במהלך שלו. אם גולדהאר יסרב, זה יהיה יותר מרמז לג'ורדי שהוא כבר לא בעמדת הכוח שהייתה לו בעבר ואולי הוא יצטרך להסיק את המסקנות הנדרשות מבחינתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully