וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם לפני שנה ג'ורדי היה בדאון ובסוף נשאר במכבי תל אביב"

14.8.2017 / 19:00

מתיחות בין מאמן הצהובים לראשי המועדון, על רקע הסחבת בעסקת אלירן עטר ודחיית החתמות של שחקנים נוספים. במועדון אמרו: "הוא קיבל את אצילי, הסגל מספיק טוב למאבק אליפות"

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. קובי אליהו
"ג'ורדי כנראה לא מצליח להסתיר את הרגשות שלו"/קובי אליהו

שלושה ימים לפני המשחק הכל כך חשוב של מכבי תל אביב נגד אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית, בקרית שלום לא שקט. בין המאמן ג'ורדי קרויף לראשי הקבוצה בראשות הבעלים מיטש גולדהאר, קיימת מתיחות. הסיבה נעוצה בסירוב לשלם למכבי חיפה את הסכום שהיא מבקשת עבור אלירן עטר כמו גם שחקנים אחרים שנדחו על ידי הבעלים למרות שקרויף המליץ עליהם.

קרויף הגיע הערב לאימון בקרית שלום כרגיל והחל בהכנות למשחק מול אלטאך, אבל מסתובב בימים האחרונים בתחושת מועקה בשל העובדה שהוא לא מקבל את כל מה שרצה. עניין עטר הפך להיות קריטי עבורו מאחר שהוא עצמו הבטיח לחלוץ מכבי חיפה שהוא יצרף אותו וכעת נותר עטר קירח מכאן ומשם. קרויף לא הציב אולטימטום בפני ראשי המועדון ועל פי מקורביו הוא לא הודיע כי יעזוב בקרוב, אך התנהלותו בימים האחרונים מרמזת על כך שהוא שוקל את עתידו בדיוק כפי שהיה לפני שנה, כאשר גולדהאר לא קיבל את הבקשות של ערן זהבי לחוזה חדש ושיחרר אותו לחתום בסין.

במכבי תל אביב היה מי שאמר הערב: "גם לפני שנה ג'ורדי היה בדאון ובסוף הוא נשאר. ג'ורדי כנראה לא מצליח להסתיר את הרגשות שלו וייתכן שהוא כועס על דברים מסוימים שנעשו בניגוד לדעתו, אבל הוא צריך לזכור שהוא קיבל את עומר אצילי ויש לו סגל מספיק טוב כדי להיאבק על האליפות".

עוד בנושא:

אייל גולסה פצוע בברכו והוא בספק לאלטאך
שרון מימר חי על זמן שאול בבית"ר ירושלים
מ.ס אשדוד דורשת מבאר שבע 2 מיליון יורו על אלחמיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully