וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד דורשת שני מיליון יורו עבור חצי מכרטיסו של חאתם עבד אלחמיד

14.8.2017 / 9:28

הקבוצה מעיר הנמל דורשת סכום גבוה, אך בהפועל באר שבע לא צפויים להסכים. הערכה: אם העסקה תיסגר, היא תהיה בסכום נמוך משמעותית ובמעבר שחקנים מהאלופה לאשדוד. ויטור יעבור בדיקות נוספות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מרגע שנודע להפועל באר שבע שמיגל ויטור סובל מפגיעה ברצועה הצולבת, בקבוצה מנסים להאיץ את המגעים עם מ.ס. אשדוד בנוגע לחאתם עבד אלחמיד. באשדוד דורשים, על פי גורמים המעורים בפרטים, שני מיליון יורו עבור חצי מכרטיסו של הבלם, אך בבאר שבע לא מוכנים לשלם סכום כזה וההערכה היא שאם השחקן יעבור לאלופה, זה יהיה בסכום נמוך מכך באופן משמעותי.

בנוסף, באר שבע צפויה להעביר לאשדוד שחקנים בתמורה לבלם. על הפרק: העברת כרטיס השחקן של דן ביטון ומעבר של אמיר חלאיילה לקבוצה של ראובן עטר. באשדוד היו רוצים לראות את וובה בראון מגיע, אך ספק אם באר שבע תסכים לשחרר את השחקן, בייחוד לאור העובדה שהוא וג'ון אוגו מהווים את הקשרים האחוריים היחידים בסגל.

עוד בנושא:

בעקבות פציעת ויטור: באר שבע ואשדוד חידשו את השיחות על חאתם עבד אלחמיד
הפועל באר שבע: ההצעה הראשונית לאשדוד על אלחמיד לא התקבלה
הפועל באר שבע: מיגל ויטור יעבור בדיקת MRI בראשון, צפוי להחמיץ את מאריבור

דן איינבינדר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא מוותר. דן איינבינדר/ברני ארדוב

בנוגע לויטור, בקבוצה יערכו בימים הקרובים עוד מספר בדיקות כדי להבין בדיוק את מהות וחומרת הפגיעה ברצועה הצולבת. לפי גורם במועדון, ההערכה, על פי הבדיקות שנעשו עד כה, היא שלא מדובר בקרע מלא ברצועה אלא במשהו חלקי, אך תשובות חד משמעיות כאמור יתקבלו בימים הקרובים.

דן איינבינדר עדיין לא התאמן מאז שנפצע במפשעה, והיום (שני) יתברר באופן סופי האם הוא יהיה כשיר למשחק מול מאריבור ביום רביעי. הקשר הבהיר לראשי המועדון שהוא לא יוותר בקלות על המשחק, ובבאר שבע מקווים לבשורות טובות בעניינו. איסק קואנקה וניב זריהן ממשיכים להתאמן עם הקבוצה ואחד מהם עשוי להיכלל בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully