וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ההצעה הראשונית לאשדוד על אלחמיד לא התקבלה

13.8.2017 / 12:34

הקבוצות נפגשו בשבת, עוד ייתכנו התפתחויות בעניין. גורם: "זה לא סוף פסוק, צריך להמתין לפני שסותמים את הגולל". באר שבע ככל הנראה הציעה מיליון יורו על 50 אחוז מכרטיסו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מ.ס. אשדוד דחתה את ההצעה שהגישה לה הפועל באר שבע בסוף השבוע על חאתם עבד אלחמיד. לדברי גורמים משני הצדדים מדובר בהצעה ראשונית, כך שייתכן שזהו לא סוף פסוק ועוד ייתכנו התפתחויות בעניין.

במהלך השבת נערכה פגישה בין אנשי אשדוד ובאר שבע במטרה לנסות ולהתקדם בעניין הבלם, אך בין הצדדים קיימים פערים די גדולים ובשלב הזה השחקן לא עובר לבאר שבע. יחד עם זה הבהירו גורמים בשני הצדדים כי הם לא פוסלים אפשרות שהעסקה בכל זאת תצא לפועל מכמה סיבות. הראשונה, באר שבע צפויה להגדיל את ההצעה הראשונית שככל הנראה עמדה על מיליון יורו עבור חצי כרטיס. כמו כן בעסקה עשויים לעבור לאשדוד שחקנים מבאר שבע והדבר יכול מאוד לעניין את הקבוצה מעיר הנמל. עניין נוסף הוא שבאשדוד יודעים שאלחמיד רוצה מאוד לעבור והישארותו בקבוצה עלולה לפגוע במצב הרוח שלו ומכאן גם ביכולת שלו.

גורם בבאר שבע אמר הבוקר: "כרגע אין עסקה, אבל זה לא סוף פסוק. באר שבע והשחקן רוצים מאוד את השידוך ולכן ייתכן שהצעה אחרת תתקבל על ידי אשדוד. צריך עוד להמתין לפני שסותמים את הגולל. צריך גם לזכור מה טיב היחסים בין משפחת ברקת לג'קי בן זקן ולכן הכל עוד פתוח".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד ייפגשו בניסיון לסגור את עסקת אלחמיד
בלם זעזועים: מאחורי הקלעים על המשולש אלחמיד-אשדוד-באר שבע
קואנקה או זריהן עשויים להיכלל בסגל הפועל באר שבע למשחק מול מאריבור

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
העסקה עדיין עשויה לצאת לפועל. אלחמיד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully