וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומכבי חיפה מתכוונות לסגור את עסקת עטר היום

אחרי נתק שארך חמישה ימים ומתיחות בין ג'ורדי קרויף לראשי מכבי תל אביב, המו"מ התחדש ונראה כי הוא צפוי להיסגר בשעות הקרובות. בשלב זה, לא בטוח ששחקן מהצהובים יעבור כחלק מהעסקה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ומכבי חיפה מתכוונות לסגור את עסקת העברתו של אלירן עטר לשורות סגנית האלופה. מי שעשוי להיות חלק מהעסקה הוא קשר הצהובים שלומי אזולאי, שאולי יעבור אל הכרמל, אם כי בשלב זה נראה שהסיכויים לכך נמוכים.

התחדשו השיחות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בנוגע לאלירן עטר, והתקדמות משמעותית נרשמה בין הצדדים. הצדדים חזרו היום (שלישי) בצהריים למו"מ אחרי נתק שנמשך חמישה ימים, מאז יום חמישי האחרון. גורמים המקורבים לשני הצדדים טענו בשעות הצהריים שהן הצהובים והן הירוקים מבינים שאין מנוס מקיום העסקה לטובת שני המועדונים. כעת נראה שנרשמה התקרבות בכדי לסגור.

העיכוב הארוך במו"מ, כמו הסירוב של מיטש גולדהאר לשלם 1.2 מיליון יורו - הסכום בו נקבה מכבי חיפה, גרם למתיחות בימים האחרונים במכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף הבטיח לעטר שהוא ישחק אצלו, ואחרי ההשעייה במו"מ שררה מתיחות בינו לבין ראשי המועדון. גם החלוץ עצמו נפגע אחרי שלטענת מקורביו הוא "שרף" את עצמו במכבי חיפה.

במכבי חיפה הבהירו הבוקר כי עטר ישוחרר למכבי תל אביב רק אם זו תשלם את הסכום שנדרש עבורו - 1.2 מיליון יורו, לא כולל מענקים במקרה של העפלה לשלב הבתים בסך 200 אלף יורו. "אם מכבי תל אביב תשלם את הסכום תהיה עסקה", הבהירו.

כזכור, הבוקר פרסמנו כי אלירן עטר שוחח עם גיא לוזון בעקבות המצב והבהיר לו כי במידה ולא יושג סיכום הוא יישאר במכבי חיפה. יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן עדיין מעריכים כי גולדהאר יעלה את ההצעה והוא יעבור למכבי תל אביב.


עוד בנושא:

חלק משחקני מכבי תל אביב מודאגים: "ג'ורדי צריך להאמין יותר בסגל הקיים"
"גם לפני שנה ג'ורדי היה בדאון ובסוף נשאר במכבי תל אביב"
אלירן עטר פגוע ממכבי תל אביב. "קרויף הבטיח, גולדהאר לא אישר"

עדכון ראשון: 14:41

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כל הצדדים רוצים שהעסקה תצא לפועל. עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully