וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטוקיו ערך אימון בכורה: "מכבי תל אביב הקבוצה הגדולה בישראל"

11.7.2017 / 17:38

שחקן הרכש הטרי הציג יכולת טובה, אבל ספק אם ישותף מול רייקיאוויק בחמישי בשל כושרו הגופני. לאתר הרשמי אמר: "זה אתגר עבורי להגיע לקבוצה גדולה כזו". אוהדים כועסים על הקדמת המשחק

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

כריסטיאן באטוקיו, הרכש החדש של מכבי תל אביב, ערך הבוקר (שלישי) היכרות ראשונה עם חבריו לקבוצה וקיים אימון מלא עם הקבוצה בקרית שלום. ג'ורדי קרויף אמר לשחקנים בנוכחות באטוקיו: "אנחנו מקבלים בברכה את כריסטיאן ואנחנו שמחים שהוא הצטרף אלינו. כמו שנהוג במכבי תל אביב, אנחנו נעזור לו להיקלט בצורה המהירה והטובה ביותר". לפני אימון הבוקר ערך באטוקיו מבחן כושר כדי לאמוד את מידת הכושר הגופני בו הוא נמצא. לאחר מכן התקיים אימון שעסק בעיקר בהנעת כדור על שטח קטן ובסיומת מול השער וכאמור שותף באטוקיו בכל חלקי האימון והציג יכולת טובה. הקשר הארגנטינאי איטלקי שולט בשפה האנגלית, אבל הוא שוחח לא מעט בשפת האם שלו עם אוסקר סקאריונה שעשוי להיחתך בקרוב מהקבוצה.

במכבי תל אביב מעריכים כי באטוקיו לא ישותף במשחק הראשון מול רייקיאוויק מחרתיים בנתניה, שכן הוא לא התאמן בצורה סדירה באחרונה וזו תהיה טעות לסכן אותו בעיקר מול יריב שעיקר הכוח שלו הוא במשחק הפיזי. החלטה סופית תתקבל בכל מקרה רק מחר.

"אני שמח להיות כאן"', אמר באטוקיו לאתר הרשמי. "הגעתי לקבוצה גדולה מאוד, אז עבורי זה אתגר. אתן את מאת האחוזים עבור הקבוצה. כולם כבר סיפרו לי על העיר הנפלאה. הקבוצה טובה מאוד, הגדולה ביותר בישראל, אני מקווה לעזור לקבוצה. אני רוצה לשחק בליגה האירופית למרות שכבר עשיתי את זה בעבר עם אודינזה".

עוד בנושא:

הפועל אשקלון: שרון גורמזנו ושון מלכה חתמו לעונה אחת
דן האג טוענת: עסקת ארנסטס שטקוס פוצצה. הפועל חיפה: יחתום היום
מכבי פתח תקוה: סוכניו של גיא מלמד חזרו מהולנד, נקבעו היריבות למחנה

הקבוצה האיסלנדית, שתתארח בנתניה ביום חמישי הקרוב (18:00) סיימה שלישית אשתקד בליגה שלה, אולם העונה היא מפגינה יכולת פחות טובה ומדורגת רק שמינית (מתוך 12 קבוצות), עם 11 נקודות מ-27 אפשריות.

מי שכמובן נרגש לקראת האפשרות לחזור למולדתו הוא חלוץ הצהובים, וידאר קיארטנסון, שאמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לקראת המשחק: "כמובן שאני מחכה לשחק נגדם. שמעתי שיש אפשרות שנפגוש אותם אם ננצח את טיראנה. הם עשו את העבודה שלהם, וזה טוב. שיחקתי נגדם הרבה פעמים, אז זה הולך להיות נחמד. החברים שלי מתרגשים מאוד, במיוחד לקראת המשחק באיסלנד. הרבה מהם יהיו ביציע שם וזה הולך להיות מיוחד עבורי".

קיארטנסון הוסיף: "הכדורגל האיסלנדי הולך ומשתפר, אין ספק. הקבוצות לא מבריקות באירופה ואף פעם לא הגיעו לשלב בתים עד היום, אבל עבורם זו הזדמנות גדולה והם ייהנו ממנה כמה שאפשר וינסו לעבור אותנו, כך שהולך להיות משחק קשה. יש להם קבוצה פיזית ונצטרך לבוא מוכנים".

על היריבה הוא אמר: "הם אחת הקבוצות הכי טובות באיסלנד בשנים האחרונות. הם קצת מתקשים העונה, אבל הם תמיד קבוצה טובה ואנחנו צריכים להיות מוכנים ב-110 אחוז למאבק, כי המשחק הראשון יהיה מאוד קשה ואני מקווה שננצח בו. יהיה לא קל לשחק באיסלנד. הם בדרך כלל משחקים טוב באירופה במשחקי הבית. בשנה שעברה הם נתנו פייט נגד גראסהופרס ולפני שנתיים נגד רוזנבורג. המשחק הראשון חשוב מאוד ויהיה לא פשוט לנצח בו. נתחיל עם המשחק הזה ונקווה להיות במצב טוב אחריו".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה: סוכניו של גיא מלמד חזרו מהולנד, נקבעו היריבות למחנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. שלומי גבאי
חוזר הביתה. קיארטנסון/שלומי גבאי

במועדון מתעקשים שהזזת המשחק לשעה 18.00 לא נבעה מהרצון להקשות על האיסלנדים שאינם מורגלים לחום הכבד ששורר השבוע בארץ. במכבי טוענים כי הסיבה קשורה יותר לשעה המקורית שהייתה בסמיכות לשעה בה בית"ר ירושלים משחקת. יש לציין שאוהדים רבים של מכבי תל אביב הביעו את כעסם בהודעות למועדון בעקבות הקדמת המשחק לשעה 18:00 שהינה גם שעה יותר חמה ומעיקה וגם מקשה יותר על אנשים העובדים באותו היום. ארגון האוהדים "פנאטיקס" התלונן על כך וקרא להנהלה לפתוח את משחק הבית הבא בסיבוב השלישי, אם מכבי תל אביב תהיה שם, לבעלי המינויים בחינם (גם הכניסה למשחקים מול טיראנה ורייקאיוויק היו בחינם לבעלי המינויים).

בעקבות הכעס של האוהדים שרובם בעלי מינויים למשחקי הקבוצה, זו כנראה תהיה הפעם האחרונה בה מכבי תבקש מאופ"א לשחק בשעה כל כך מוקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully