וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: שי חדד, שרון גורמזנו ושון מלכה חתמו לעונה אחת

11.7.2017 / 15:12

החלוץ שב לקדנציה שלישית במועדון: "הגעתי למקום בו חוויתי רק הצלחות ורגעי נחת בעבר". הקשר בן ה-24 שגדל בהפועל תל אביב מצטרף אף הוא, גם המגן/קשר חתם: "מודה ליובל נעים על האמון"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הפועל אשקלון הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של החלוץ שרון גורמזנו לעונה אחת. גורמזנו שיהיה בן 34 בחודש הבא, חוזר להפועל אשקלון לקדנציה שלישית, לאחר שעלה עם הקבוצה לליגת העל ב-2010 ועלה עם הקבוצה מליגה א' לליגה הלאומית בעונת 2014/15.

גורמזנו ששיחק בעונה החולפת במכבי יבנה וכבש 14 שערים בליגה א', אמר: "אני שמח לשוב לאשקלון, המועדון עמו חוויתי רק הצלחות ורגעי נחת. מודה על האמון שניתן לי ומקווה שאעניק מהניסיון ומהיכולת שלי לטובת מטרות הקבוצה".

המנכ"ל דרור אלמלם אמר: "מועדון הפועל אשקלון שמח לצרף לשורותיו את שרון גורמזנו, שהפך בשנים בהן שיחק במועדון לבורג חשוב ואהוד בקרב שחקני הקבוצה ובעיקר בקרב אוהדי הפועל אשקלון. מאחל לשרון ולנו הצלחה במטרות שהצבנו לעצמנו העונה".

כשעתיים לאחר מכן חתם על חוזה לעונה אחת גם הקשר שון מלכה בן ה-24, שאמר במעמד החתימה: "אני שמח מאוד ומקווה שנעשה עונה טובה, יחד עם הקהל הגדול והתומך שיש בעיר". בהמשך, הודיעה הקבוצה גם על צירופו של שי חדד (30), ששיחק לאחרונה בהפועל קטמון. "אני שמח מאוד להצטרף להפועל אשקלון. אני רוצה להודות לאנשים בקבוצה וליובל נעים במיוחד, על האמון בי. אני מקווה מאוד לתרום לקבוצה ולעשות יחד איתה עונה טובה ומוצלחת", אמר חדד.

עדכון ראשון: 11:04

שון מלכה הפועל אשקלון. דוברות הפועל אשקלון, אתר רשמי
יעזור לאשקלון להישאר? מלכה/אתר רשמי, דוברות הפועל אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully