וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ אמיין הצרפתית ג'וניור טאלו מועמד להצטרף למכבי פתח תקוה

11.7.2017 / 17:23

במועדון מנסים להנחית חלוץ זר עד פתיחת מחנה האימונים ובדקו את העלויות של בן ה-24 ששייך לליל והשתייך בעבר לרומא. סוכניו של גיא מלמד חזרו מהולנד, נקבעו היריבות למחנה

ג'וניור טאלו במדי רומא. GettyImages
עבר ברומא. ג'וניור טאלו/GettyImages

מכבי פתח תקוה מנסה להנחית חלוץ זר עד פתיחת מחנה האימונים. אחד המועמדים הוא ג'וניור טאלו בן ה-24 שייך לליל ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. בינואר האחרון הושאל לאמיין מהליגה השנייה וכבש שער אחד ב-11 הופעות. עד 2015 היה שייך לרומא והספיק לרשום במדיה 72 דקות בעונת 2011/12 לפני שיצא לסדרת השאלות. החלוץ שיחק שש פעמים במדי נבחרת חוף השנהב והיה בסגל שזכה באליפות אפריקה ב-2015.

שם נוסף שעלה בימים האחרונים הוא רידג' מונסי, 27, חלוץ קונגולזי ששיחק בעונה האחרונה בגראסהופרס ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אך כרגע השחקן אמר שהוא לא מוכן להגיע לישראל. במועדון ישקלו לצרף שחקן ישראלי אחרון לסגל. לאחר שסהר בנבנישתי שוחרר, במועדון עשויים להחתים שחקן נוסף. לאחרונה הוצע לקבוצה החלוץ אלון תורג'מן, שנמצא במגעים עם בית"ר ירושלים.

שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. יוסי ציפקיס
הולנד, או אולי בכלל מכבי תל אביב? מלמד/יוסי ציפקיס

סוכניו של גיא מלמד, שבו מהולנד, שם נפגשו עם ויטסה ארנהם וקבוצה נוספת לגבי השחקן. מלמד ממתין לתשובה, כאשר במקביל מכבי תל אביב ממשיכה לגשש אצלו. מלמד, שיקבל שליש מדמי ההעברה, מעדיף לשחק בחו"ל, אבל כרגע עדיין לא הוגשה לו הצעה רשמית מההולנדים והוא ממתין להתפתחויות. ייתכן שבמהלך השבוע הקרוב תתקיים פגישה עם מכבי תל אביב.

פתח תקוה תמריא למחנה האימונים שלה באוסטריה ביום ראשון, ובינתיים היא סגרה את שלוש יריבות האימון שלה. פתח תקוה תפתח את משחקי האימון ב-18 ביולי (יום שלישי) מול אריס לימאסול הקפריסאית. שלושה ימים אחר כך, 21 ביולי (שישי), היא תפגוש את זלאגרסגי ההונגרית, שהתפרסמה כשניצחה את מנצ'סטר יונייטד 0:1 במוקדמות הצ'מפיונס ב-2002, אך הפסידה 5:0 בגומלין. היא תנעל את המחנה ב-23 ביולי (ראשון) במשחק מול בלדייספור הטורקית, שסיימה במקום השביעי בעונה שעברה.

עד כה הצטרפו הבלמים ז'והאן מרסיאל ותומאש סיבוק והקשר רישאר סומא ושחקני הרכש הישראלי יובל שבתאי, לוטם זינו, עודד אלקיים ויובל אבידור.

חלוץ העבר, מאיר מליקה, מונה למאמן החלוצים של מחלקת הנוער.

(עדכון ראשון: 11:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully