וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הוגש כתב אישום נגד מהראן לאלה. הדיון: ב-19 ביולי

11.7.2017 / 22:05

כצפוי, ההתאחדות הגישה את כתב האישום, העונש המקסימלי על פי פיפ"א: הרחקה לארבע שנים. בהתאחדות הסבירו: אין כל החלטה, נמתין לדיון. המועדון של השוער ארנסטס שטקוס טוען כי הוא לא יגיע

ההתאחדות לכדורגל הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד מהראן לאלה בגין פרשת החומרים האסורים. בכתב האישום פירטה ההתאחדות את העונש המקסימלי עד עבירות מסוג זה, ארבע שנים, אך אין כל החלטה בעניין. לאלה קיבל אתמול זימון לדיון שייערך ב-19 ביולי. בדיון הזה ייקבע כמה זמן יורחק מהמגרשים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מסתמן כי ההתאחדות תרחיקו לתקופה ארוכה של עד ארבע שנים, בהתאם לתקנות פיפ"א, ולאחר מכן הוא יפרוש.

כזכור, הדיון הראשון בין הצדדים עסק בשאלה האם מהראן לאלה רשאי להתאמן עם הקבוצה. הדיין אפשר ללאלה להתאמן עד הגשת כתב האישום והדיון נגדו. כעת לאלה יצטרך להציג את הטענות שלו בדיון, כשבהפועל חיפה כזכור כבר הכינו לשחקן מספר אלטרנטיבות, בניהן החתמת חלוץ מולדובה ראדו גנסארי. השחקן יגיע לדיון עם עו"ד אייל יפה. בהתאחדות לכדורגל הסבירו היום: "אין כל החלטה בעניין מהראן לאלה. נמתין לדיון ונשמע את טענות שני הצדדים".

שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה עם חיים מגרלשווילי. יוסי ציפקיס
הוגש כתב אישום נגדו. לאלה/יוסי ציפקיס

קבוצת דן האג ההולנדית הודיעה היום (שלישי) כי השוער הליטאי ארנסטס שטקוס לא יחתום בהפועל חיפה ובמקום זאת, הוא יצטרף למחנה האימונים של מועדונו. "שטקוס היה על סף מעבר, אבל לא הגיע לסיכום. הוא יצטרף למחנה וישחק במשחק האימון", נכתב בהודעה הרשמית של הקבוצה. בהפועל חיפה טוענים כי ההודעה הגיעה בעקבות טענה לאי תשלום עמלה של הסוכן הקודם שלו.

"הבעיה נפתרה, היום בשעה ארבע ניפגש והוא יחתום על חוזה", אמרו בחיפה. השוער הליטאי בן ה-32 עודכן על הסיפור מראשי המועדון, כאשר בחיפה טוענים כי הוא יתחרה על אפודת השוער הראשון עם רן קדוש. במועדון הבהירו כי לא יוחתם כל שחקן כנף זר עד שלא יתברר האם דור פרץ יישאר. לאחר שהחליטה להקפיא את נושא צירופו של שחקן כנף זר, בשיחה שנערכה בין מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לבעלי קרית שמונה איזי שירצקי הודיע המאמן שהפועל חיפה יורדת מג'ייקוב נג'וקו.

אתמול הייתה עסקת ראדו גנסארי עלולה להתפוצץ. עם חלוץ נבחרת מולדובה התגלעו פערים כספיים, אך בסופו של דבר העניינים הסתדרו והיום הוא חתם באמצעות סוכנו ג'קי דהאן. הפועל חיפה החתימה עד כה שלושה זרים, כולל הבלם הרומני גבריאל תמאש והמגן השבדי רסמוס סיוסטדט. כמו כן הצטרפו קדוש, רוסלן ברסקי ומאמון קשוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully