וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עוקבת אחר ההתפתחויות בנוגע לטימור, גם שמחון מועמד

9.7.2017 / 8:49

האדומים רוצים להחזיר את הגארד ומאמינים כי אם לא ימשיך בהפועל ירושלים, הוא ינחת בדרייב אין. במקביל, בקבוצה שומרים על קשר עם תמיר בלאט, ולא פוסלים את צירוף הגארד של חיפה

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בר טימור במדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

יותר מחודש עבר מאז מונה דני פרנקו למאמן הפועל תל אביב, והסגל של האדומים לקראת העונה הבאה רק צומצם. מאמן הקבוצה נמצא בימים אלה בליגת הקיץ בלאס וגאס, בודק אופציות של צירוף שחקנים לקראת העונה הבאה, ובמקביל האדומים בוחנים את השוק הישראלי כדי לצרף שחקן אחד או שניים. בימים האחרונים, מאז הפרסום על הסיכום של יוגב אוחיון בהפועל ירושלים, החלו בדרייב אין לגלות עניין בשחקנם לשעבר בר טימור, והמועדון נמצא בקשר עם נציגיו. בהפועל מאמנים כי אם טימור לא יהיה בהפועל ירושלים, קיים סיכוי גבוה כי יחזור לעונה הבאה למועדון.

טימור (25, 1.90) שיחק תחת ארז אדשלטיין במדי הפועל ב-2012/13, ורשם 8.1 נקדות, 3 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק. דווקא אחרי העונה הזאת בחר לצאת לגרמניה, שם שיחק באלבה ברלין, אך לאחר שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות חזר לישראל וחתם בהפועל ירושלים. בשלוש שנים בבירה זכה בשתי אליפויות ובעונה האחרונה רשם את עונתו הטובה ביותר עם 10 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים למשחק. במקביל הוא היה חלק לפני שנתיים בהצלחה של נבחרת ישראל ביורובאסקט 2015, וצפוי אף להיות חלק מהסגל הסופי של הנבחרת לקראת אליפות אירופה שתיערך ביד אליהו הקיץ.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הודיעה: כרם משעור חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת
הפועל ירושלים הודיעה: קרטיס ג'רלס נשאר לשנתיים נוספות
שלומי הרוש: "התאכזבתי מאוד, חושב שמגיע לי להיות בנבחרת"

עמית שמחון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
צריך להגיע להבנות עם חיפה. עמית שמחון/ברני ארדוב

במקביל, האדומים בוחנים גם את האפשרות לצירופו של עמית שמחון, שמכבי חיפה מעוניינת לשחרר לקבוצה אחרת. בהפועל סיפרו כי נושא שמחון לא תלוי בהם, והשחקן קודם צריך להגיע להבנות עם חיפה. כמו כן, במהלך סוף השבוע קיבלו האדומים מסרים מנציגיו של תמיר בלאט, שנמצא קרוב להצטרף להפועל אילת אחרי שבחר לצאת מחוזהו במדים האדומים, לפיהם הוא לא סוגר את הדלת לחזרה להפועל, אם לא יחתום באילת בסופו של דבר.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לשלב הזה את רביב לימונד, ששב לאימונים לקראת קמפיין הנבחרת לאחרונה, אדריאן בנקס, צוף בן משה, תומר גינת ודניאל איידן. האדומים שחררו את הקפטן מתן נאור לאחר עשור לפני כשבועיים, ובמקביל איבדו את אור לאומי לבני הרצליה, במהלך שעדיין לא הסתיים באופן סופי.

  • עוד באותו נושא:
  • בר טימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully