וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: כרם משעור חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת

9.7.2017 / 8:30

המהפכה הצהובה נמשכת, הפעם עם החתמתו הצפויה של מלך הריבאונדים (10.1) בעונה החולפת, שתרם גם 14.5 נקודות בממוצע. נמשכות השיחות עם בר טימור, שקיבל הצעה על סך 250 אלף דולר לעונה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הפורוורד כרם משעור. הפורוורד בן ה-25, 1.98 מטר, חתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית לאחר שהצהובים הגיעו לסיכום עם בני הרצליה לפיו האחרונה תקבל פיצוי כספי (כ-50 אלף דולר) וזכות ראשונים להחתים את משעור אם הוא ישוחרר לפני תום ההסכם.


עוד בנושא:

אנדרו גאודלוק סיכם לשנתיים בארמאני מילאנו
דיווח: גל מקל הוצע לקאזאן, שסירבה
פורסם לו"ז היורוליג: מכבי תל אביב תפתח מול באמברג ב-12.10
אפקט יוגב אוחיון: מכבי תל אביב נכנסה לתמונה בגזרת בר טימור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משעור נולד בנצרת למשפחה ערבית-נוצרית. בגיל 13 החל לשחק כדורסל, תחילה במחלקת הנוער של מכבי ימק"א נצרת ובהמשך בקבוצת הנוער של עמק יזרעאל, אותה הוביל לגמר גביע המדינה לנוער ב-2009 מול מכבי תל אביב, אותו סיים עם 28 נקודות ו-15 ריבאונדים.

עונת 2009/10 הייתה הראשונה שלו בקבוצת בוגרים כאשר שיחק בליגה הארצית במדי עמק יזרעאל. בסוף השנה עבר לארצות הברית, הצטרף לאוניברסיטת נבאדה ובהמשך שיחק שנתיים באוניברסיטת מורהד סטייט מקנטאקי, במדיה העמיד בעונתו האחרונה ב-NCAA ממוצעים של 10.9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים ב-22 דקות במשחק.

בקיץ 2015 חזר לישראל לשורות בני הרצליה, בה כיכב בשנתיים האחרונות. בעונת 2016 נבחר לתגלית העונה בליגת העל עם ממוצעים של 8.2 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק, ובעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 14.5 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק. הוא סיים כמלך הריבאונדים של הליגה, כמלך הסלים הישראלי ושביעי בליגה במדד (שני בין הישראלים). משעור גם זומן לסגל הרחב של נבחרת ישראל לקראת היורובאסקט בקיץ הקרוב.

בינתיים, הצהובים ממשיכים בשיחות גם עם בר טימור, והציעו לו חוזה על סף 250 אלף דולר לעונה. טימור, שהצטרף להפועל ירושלים ב-2014, העמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק במדי הפועל ירושלים בליגת העל. ביורוקאפ הוא קלע 4.7 נקודות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • כרם משעור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully