וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדרו גאודלוק סיכם לשנתיים בשורות מילאנו של פיאניג'אני

אחרי שמכבי תל אביב החליטה לא לממש את האופציה עליו, האיטלקים הגיעו לסיכום עם הגארד שקלע 17.3 נקודות בממוצע ביורוליג, אך "גם פנאתינייקוס מחכה". טורקיה: ניקולו מלי חתם בפנרבחצ'ה

ברני ארדוב

אחרי עונת אחת בלבד במכבי תל אביב, אנדרו גאודלוק הכוכב הגדול של הצהובים עוזב את המועדון שמשנה את פניו והיום (שבת) מדווחים באירופה שהגארד סיכם בשורות מילאנו האיטלקית, אותה יאמן בעונה הבאה סימונה פיאניג'אני אקס הפועל ירושלים.

על פי הדיווח של ניקוס וארלאס מאתר "יורוהופס", גאודלוק שהביע את רצונו להישאר במכבי, סיכם על חוזה לשנתיים במועדון האיטלקי שמנסה לבנות את עצמו מחדש אחרי עונה איומה אשתקד. גאודלוק יתארח עם מילאנו בתל אביב כבר במחזור החמישי של היורוליג, כאשר משחק הגומלין בין השתיים ייערך אי שם ב-26 בינואר בשנה הבאה.

אגב, ב"ספורטנדו" מפרסמים דיווח די סותר שעל פיו בנוסף למילאנו גם פנאתינייקוס מחכה להודעה של מכבי לגבי השחקן ותנסה להחתימו.

שחקני מכבי תל אביב גל מקל, אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
עוד אחד עוזב. גאודלוק עם מקל/ברני ארדוב

גאודלוק, 28, שסבל מפציעה בעונה החולפת, נטל חלק ב-20 משחקי יורוליג עם הצהובים ורשם ממוצעים גבוהים של 17.3 נקודות למשחק ב-54.5 אחוז מהשדה. גאודלוק שיחק גם בפנרבחצ'ה אלופת אירופה בעונת 2014/15 ורשם ממוצעים דומים ועונה לפני כן כיכב במדי קאזאן עם 18.8 נקודות בממוצע ב-24 משחקים.

* עוד קבוצה שביצעה החתמה מרשימה מאוד היא פנרבחצ'ה אלופת אירופה שהודיעה על החתמתו של ניקולו מלי הפורוורד האיטלקי המצוין של באמברג. מלי, שחתם לשלוש עונות בקבוצת הפאר הטורקית, רשם בעונה החולפת ממוצעים של 11.5 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בשורות אלופת גרמניה והוא יעבה את הסגל של הקבוצה שהודיעה גם מוקדם יותר על הארכת חוזיהם של ג'יג'י דאטומה וניקולה קאליניץ'.

* ברצלונה, שכמו מכבי תל אביב ומילאנו רשמה עונה רעה מאוד אשתקד, ממשיכה בניסיונות החיזוק שלה ועל פי הדיווחים היא מציעה לשיין לארקין הרכז המצוין של באסקוניה לא פחות מ-5 מיליון דולר לשנתיים. הקטלאנים מפנטזים גם על אדם האנגה מבאסקוניה, שבזכויות השחקן שלה מחזיקה סן אנטוניו ספרס. כזכור, ברצלונה החתימה מוקדם יותר את תומא הרטל רכזה של אנאדולו אפס והיא צפויה לשחרר את טייריס רייס אחרי עונה אחת בלבד במדים הסגולים כחולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully