וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: קרטיס ג'רלס נשאר לשנתיים נוספות

8.7.2017 / 23:42

על אף ההערכות שיעזוב למילאנו של פיאניג'אני, האלופה השלימה את הארכת חוזיהם של שלושת האמריקאים הבכירים שלה יחד עם קינזי ודייסון. רשם בליגה ממוצעים של 12.9 נק', 2.8 ריב' ו-3.3 אס'

one

הפועל ירושלים ממשיכה לשמור על שחקני המפתח שהוליכו אותה לאליפות בעונה החולפת. הקבוצה הודיעה הערב (שבת) שקרטיס ג'רלס הגארד האמריקאי המצוין שלה חתם לשנתיים נוספות במועדון. ההחתמה הזו מצטרפת גם להארכת חוזיהם של טרנס קינזי וג'רום דייסון ובכך הקבוצה שומרת על שלושת שחקניה המצטיינים מהעונה החולפת.

לג'רלס היתה הצעה מפתה ממילאנו, הקבוצה אליה עבר מאמנו סימונה פיאניג'אני, אך זה בחר בסופו של דבר להישאר בקבוצה וישחק תחת פוטיס קציקאריס המאמן היווני החדש של האדומים. ג'רלס נבחר לחמישיית העונה בליגת העל וגם ביורוקאפ, המפעל שבו הוא הציג יכולת משכנעת. ג'רלס רשם ממוצעים של 12.9 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בליגה הסדירה, כאשר בפלייאוף הוא השתדרג ל-15 נקודות למשחק. במשחק האליפות נגד מכבי חיפה ג'רלס קלע 21 נקודות והוסיף 5 אסיסטים. אגב, שלושת האמריקאים שהאריכו את חוזיהם באדום קלעו ביחד 70 נקודות והישארותם במועדון בהחלט מבשרת טובות לקבוצה שמתיימרת להיות פקטור רציני גם במסגרת האירופית ואולי לשחק ביורוליג בשנים הקרובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא נשאר. ג'רלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי אלון חוגג עם הסמיילי המוכר בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully