וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיא גודס מונה, ג'ייק כהן חתם, אותלו האנטר מועמד

27.6.2017 / 12:43

המאמן (46) שב לצהובים וישמש כעוזרו של נבן ספאחיה. האמריקאי-יהודי חוזר אחרי שנתיים וירוויח כמעט כפול משכרו באשדוד אשתקד. הקבוצה בודקת את האפשרות להנחית את פורוורד ריאל מדריד

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזור ליד אליהו. כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על שתי החתמות לקראת העונה הבאה. בנוגע לצוות המקצועי, הצהובים הודיעו על החתמתו של גיא גודס לעונה הקרובה, והוא שב למועדון וישמש כעוזרו של נבן ספאחיה. גודס, ששיחק במכבי תל אביב בין 1991 ל-1999, הצטרף לראשונה לצוות המקצועי של הקבוצה בעונתו הקודמת של ספאחיה (2006/07), ובהמשך שימש גם כעוזרם של עודד קטש וצביקה שרף. בהמשך כיהן במשך ארבע עונות כעוזרו של דיוויד בלאט, ולאחר מכן קיבל את המושכות, ופוטר לאחר קצת יותר מעונה, בנובמבר 2015.

החזרה של גודס מגיעה אחרי שרק בסוף ינואר האחרון הוא התראיין לבן מיטלמן בחדשות 2 ואמר: "הבעיה היא לא המאמנים, יסלחו לי כולם. הבעיה היא לא המאמנים, כי כל אחד מאמן טוב כשלעצמו. עוד מאמן, עוד מאמן, יותר מדי. מי שעומד למעלה תמיד אשם. יש בעלים לקבוצה. הם אלה שצריכים לבנות את ההיררכיה הזאת נכון. הם הבעלים, הם משלמים את הכסף, כמו בכל חברה. זה לא השחקן אשם, זה לא המאמן אשם.

יש שם בלגן שלם. זאת אומרת, פעם אחת אומרים המאמנים, פעם אחת אומרים הצוות, הסקאוטים ואז אומרים המנהל המקצועי, ואז אומרים ההנהלה וההוא מההנהלה, וזה מההנהלה. צריך לעשות ארגון מחדש. הנהלת מכבי תל אביב, פדרמן, מזרחי שם בלחץ. אם אתה חושב שאתה עושה את אותה הטעות כל הזמן והתוצאות יהיו שונות, אז משהו לא בסדר"

עוד קודם לכן, ג'ייק כהן חתם בקבוצה. הפורוורד/סנטר, ששיחק במכבי תל אביב ב-2014/15 והיה שייך לה כבר עונה לפני כן, חתם לשנתיים אצל הצהובים. הוא השחקן השלישי הקיץ שמצטרף לקבוצה אחרי אלכס טיוס וג'ון דיברתולומאו. הוא גם השלישי שייחשב כישראלי.

כהן צפוי להשתכר כ-400 אלף דולר בשנתיים. הוא כמעט הכפיל את שכרו לעומת העונה שעברה, בה השתכר 110 אלף דולר באשדוד.

כהן (26, 2.10 מטר) שיחק בעונה החולפת במכבי אשדוד והעמיד ממוצעים יפים עם 13.2 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק. הופעת השיא שלו העונה, לפחות מבחינת נקודות, הייתה מול גלבוע/גליל, אז קלע 27 נקודות ו-6 ריבאונדים. כהן שיחק במכללת דייודסון בצפון קרוליינה ובקיץ 2010 שיחק בנבחרת העתודה של ישראל וסיים כמלך הסלים של אליפות אירופה לדרג ב'. ביולי 2013 חתם במכבי תל אביב לארבע שנים ואחרי עשרה משחקים הושאל למכבי ראשון לציון. ב-2014/15 חזר למכבי תל אביב, אבל לא הרשים ושוחרר. הוא עבר לאריס סלוניקי ואחרי עונה אחת שם חתם במכבי אשדוד.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של ג'ייק כהן למכבי תל אביב
להיות איוון דאנקן: המחסום שנבן ספאחיה ינסה לנפץ במכבי תל אביב
מכבי ראשון לציון: חוזהו של שמוליק ברנר הוארך בעונה נוספת

גיא גודס עוזר מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החזרה ליד אליהו נמשכת. גיא גודס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לוואלה! ספורט נודע כי מכבי תל אביב בודקת את מועמדותו של אותלו האנטר (31, 2.03), להאנטר חוזה לעונה נוספת בריאל מדריד אולם הוא לא מרוצה ממעמדו, ויש בחוזהו סעיף שיחרור.

האנטר הוא אמריקאי ממוצא ליברי, בוגר אוניברסיטת אוהיו סטייט משנת 2008. למרות שלא נבחר בדראפט, שיחק עונה וחצי במדי אטלנטה הוקס, רשם 23 משחקים ולא הרשים. לאחר מכן החל מסלול שכלל את אליאיסקוס היוונית, ססארי האיטלקית, שנדונג הסינית ומריופול האוקראינית לפני שהגיע לראשונה לליגה הספרדית לויאדוליד. בקיץ 2013 חתם בסיינה ושיחק לראשונה שמונה משחק יורוליג, כשבקיץ לאחר מכן הוא עובר לאולימפיאקוס, משחק בקבוצה היוונית במשך שנתיים ורושם בשיאו 9.4 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק ביורוליג. הקיץ עבר לריאל מדריד, הרבה לעלות מהספסל ורשם ב-35 משחקי יורוליג 7.6 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

מי שעזב היום רשמית את המועדון הצהוב הוא הגארד די ג'יי סילי שחזר לגראן קנריה הספרדית לאחר עונה אחת בלבד בהיכל. סילי בן ה-26 חתם על חוזה לעונה אחת בשורות הספרדים.

(עדכון ראשון: 8:40)

גראן קנריה מודיעה על צירופו של די ג'יי סילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully