וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק הבא בדרך? מכבי תל אביב במגעים עם ג'ייק כהן

26.6.2017 / 13:07

הצהובים מעוניינים להחזיר את הפורוורד/סנטר המתאזרח, שעזב לפני שנתיים וכיכב בעונה החולפת במכבי אשדוד. המטרה: לאפשר למאמן נבן ספאחיה להעמיד בליגה הרכב של שני גבוהים ישראלים ושלושה גארדים זרים

לירון מולדובן

בניית הסגל של מכבי תל אביב נמצאת בשלביה הראשונים, אבל דבר אחד כבר נראה בטוח: קיץ 2017 יעמוד בסימן הקאמבקים. נבן ספאחיה ואלכס טיוס כבר חזרו למועדון, גיא גודס וטל בורשטיין סגורים, גם טייריס רייס עשוי לשוב - וזה לא הסוף. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים מנהלים מגעים עם הפורוורד/סנטר ג'ייק כהן.

כהן (26, 2.08), ששיחק לאחרונה במכבי תל אביב לפני שנתיים, הופיע בעונה החולפת במכבי אשדוד/באר טוביה והפך לאחד הישראלים המובילים בליגת העל. הוא העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בערב. המתאזרח סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי, וגם הפועל חולון הביעה התעניינות בשחקן.

אם כהן אכן יצטרף למכבי תל אביב, מדובר במכה מקצועית קשה מבחינתו של איתי שגב, שכן הקו הקדמי של הקבוצה יהיה עמוס לעייפה. הרציונל שעומד מאחורי צעד שכזה מכוון בעיקר לליגת העל: במועדון מעוניינים שתהיה להם אפשרות להציב הרכב עם שני שחקני פנים ישראלים - מה שייתן למאמן ספאחיה אופציה לעלות עם שלושה זרים בקו האחורי (בדומה למה שעשתה הפועל ירושלים בחלק האחרון של העונה החולפת, אחרי צירופו של ריצ'רד האוול כמתאזרח). לצורך המטרה הזו, כהן מתאים יותר משגב לתפקד כפאוור פורוורד לצידו של טיוס.

כהן פרץ לתודעה הישראלית בקיץ 2010, כשהגיע ממכללת דייוידסון לנבחרת העתודה וכיכב במדיה באליפות אירופה דרג ב' (עד גיל 20) עם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים למשחק. כשסיים את לימודיו בקולג' הוחתם לארבע שנים במכבי תל אביב, אבל לא ממש הצליח להשתלב. כעת, כשחוזהו המקורי אמור היה להסתיים, הוא עשוי לחזור לקדנציה שלישית.

בעונתו הראשונה ביד אליהו, 2013/14, הושאל למכבי ראשון לציון אחרי עשרה מחזורי ליגה (בשורותיה רשם 10.9 נקודות בממוצע); ב-2014/15 היה שחקן לגיטימי ברוטציה של גודס וקלע 7.4 נקודות ב-17.7 דקות , אבל היה חלק מההפסד להפועל אילת בסדרת חצי גמר הפלייאוף, ועזב בתום העונה לאריס סלוניקי.

עוד בנושא

הוא חזר: נבן ספאחיה מונה למאמן מכבי תל אביב, יוצג במסע"ת ביום ראשון
גם הוא כבר חזר: אלכס טיוס שם את המחלוקות עם מכבי תל אביב מאחוריו
אפילו הוא בדרך חזרה להיכל? גם טייריס רייס מתקרב למכבי תל אביב

ג'ייק כהן, מכבי אשדוד. לירון מולדובן
בדרך חזרה להיכל? ג'ייק כהן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully