וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: חוזהו של שמוליק ברנר הוארך בעונה נוספת

26.6.2017 / 15:13

כצפוי, הודיעה הקבוצה מעיר היין על הארכת חוזהו של המאמן שנכנס לתפקיד במהלך העונה שעברה: "הגענו להישגים יפים מאוד בשנים האחרונות, ואני מקווה להמשיך אותם". ברנדווין צפוי להמשיך

one

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני), כפי שהיה צפוי, על הארכת חוזהו של המאמן שמוליק ברנר גם לעונה הבאה. הצדדים כבר סיכמו על הארכת חוזהו לפני כשבוע, והיום נפגשו כדי לחתום על חוזהו בתיווכו של סוכנו של המאמן, זאב גרוס. בכך יפתח ברנר את עונתו החמישית במועדון. "מבחינתי מדובר בהמשך טבעי של העונה החולפת. אני גאה ושמח לפתוח את העונה החמישית שלי במכבי ראשון לציון. הגענו להישגים יפים מאוד בשנים האחרונות ואני מקווה להמשיך אותם", אמר ברנר בהודעת המועדון.

ברנר הגיע לראשון לציון במהלך עונת 2013/14 כעוזרו של מתן חרוש, ועבד כעוזר גם תחת צביקה שרף, שרון דרוקר ואריק שיבק עד שקיבל את המושכות במהלך העונה שעברה, לאחר שהכתומים הודחו מאירופה. כמאמן ראשי הוביל את הכתומים למקום השביעי בטבלה בתום העונה הסדירה, ולניצחון על הפועל אילת ברבע גמר הפלייאוף ולכניסה שלישית ברציפות לפיינל פור, שם נעצרה הקבוצה.

מלבד ברנר, שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה לעונה הבאה בראשון לציון - הקפטן ניצן חנוכי, הגארד אבי בן שימול והסנטר עידן זלמנסון. מי שצפוי גם כן להמשיך לעונה הבאה הוא הרכז עודד ברנדווין. במועדון החליטו בשבוע שעבר לא להירשם למפעלים האירופיים אחרי שנתיים די מוצלחות, ויתרכזו רק בליגת העל.

עוד בנושא

הפועל חולון נרשמה לליגת האלופות, מכבי ראשון לציון נוטה לוותר
מכבי תל אביב: נבן ספאחיה מונה למאמן הקבוצה
אפשרות: קבוצות ליגת העל יוכלו לרשום שישה זרים עד הפלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully