וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: קבוצות ליגת העל יוכלו לרשום שישה זרים עד הפלייאוף

26.6.2017 / 9:44

במסגרת הדיונים להסדר בין קבוצות ליגת העל השונות עלתה אפשרות לתת לקבוצות שמשחקות באירופה זר נוסף, בתמורה להחזרת חוק הצעירים במלואו. מכבי חיפה לא תשתתף בגביע ווינר

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול טרנס קינזי שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הצהובים והאדומים רוצים עוד זר בשביל אירופה/ברני ארדוב

המגעים בין קבוצות ליגת העל השונות, שהחלו לאחר איום פרישת הקבוצות מהליגה לפני חצי שנה, נמשכים גם בימים האחרונים. אמש (ראשון) נפגשו חלק מראשי מהקבוצות על מנת לדון בשינויים אפשריים לקראת העונה הבאה. אחת הדרישות שצפויה לעבור היא החזרת חוק הצעירים במתכונת מלאה, קרי שני שחקנים צעירים בסגל מתחת לגיל 22 ושחקן נוסף מתחת לגיל 25, לאחר שבתחילת העונה הועברה החלטה להחיל את החוק במתכונת מצומצמת של ישראלי אחד מתחת לגיל 22 וישראלי נוסף מתחת לגיל 25.

במסגרת החזרת חוק הצעירים המלא, ייתכן שתתאפשר הרשמת שישה זרים בסגל הקבוצות עד לתקופת הפלייאוף. הבקשה הגיעה משתי הקבוצות הבכירות המשחקות באירופה, מכבי תל אביב והפועל ירושלים, שרוצות להגדיל את מכסת הזרים בשביל המפעלים היבשתיים. אבל גם אם היא תתקבל, בפלייאוף יוכלו הקבוצות לרשום רק חמישה זרים.

הצעה נוספת שעומדת על הפרק היא חזרה לסדרות גם בחצי גמר הפלייאוף, בשיטת הטוב משלושה משחקים. למרות זאת, ההערכה היא ששני השינויים; שישה זרים וסדרות בחצי הגמר, לא יועברו בבת אחת, אלא רק אחד מהם.

במקביל, אושרה במנהלת הליגה בקשתה של מכבי חיפה לא להשתתף בשנה הבאה בגביע ווינר בגלל התנגשות עם מסע המשחקים של הקבוצה לארצות הברית למשחקי ראווה מול קבוצות NBA. הפועל גלבוע/גליל תחליף את חיפה בטורניר (שיתקיים בחולון).

עוד בנושא:

שון דאוסון ישחק עם יוסטון בליגת הקיץ בלאס וגאס
ארון ג'קסון דחה את אולימפיאקוס, ממתין להצעות מה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully