וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון נרשמה לליגת האלופות, מכבי ראשון לציון נוטה לוותר

20.6.2017 / 20:24

הסגולים צפויים להיות הנציגים הבכירים של ישראל במפעל של פיב"א, לאחר שבעיר היין לא מצליחים לקבל הבטחה למקום בשלב הבתים. חולון תצטרך לעבור שלב מוקדמות אחד ככל הנראה ותצטרף להרצליה שנרשמה ליורופקאפ

one

הפועל חולון נרשמה לליגת האלופות של פיב"א, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי היא תהיה הנציגה היחידה של ישראל במפעל. חולון צפויה להכנס בשלב המוקדמות השלישי, אם כי במנהלת הליגה מנסים לחסוך לה את השלב הזה ושהנציגה הבכירה תיכנס ישר לשלב הבתים. הסגולים התלבטו בשבועות האחרונים האם להרשם למפעל, ולאחר שהבינו כי מכבי חיפה ויתרה על ההשתתפות, וכי מקומם בשלב המוקדמות מובטח אלא אם הפועל ירושלים תפתיע ותירשם, החליטו לחזור לאירופה אחרי הפסקה בת 5 שנים.

עוד בנושא:

אנשי עבודה: מאחורי ההצלחה של עופר רחימי וג'ון דיברתולומאו
מכבי תל אביב: נבן ספאחיה סיכם, חתימתו מתעכבת בגלל חוקי ה-NBA
אמארה סטודמאייר: "אולי אחתום בקבוצת NBA שזקוקה למנהיג ותיק"

שחקני הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
שנה הבאה באירופה. שחקני חולון/אדריאן הרבשטיין

חולון הייתה אמורה להיות הנציגה השנייה של ישראל במפעל, אחרי מכבי ראשון לציון, אלא שמסתמן כי הכתומים יוותרו על אירופה אחרי שנתיים רצופות בהן השתתפו במפעלים של פיב"א. בראשון לציון, שם צפויים לרדת בתקציב העונה, לא היו מעוניינים להשתתף במוקדמות של ליגת האלופות, והיו בשיחות עם ראשי המפעל לגבי קבלת כרטיס לשלב הבתים באופן ישיר, אלא שנכון לעכשיו אין התחייבות לכניסה לשלב הזה, ובעיר היין לא נרשמו למפעל. כזכור ראשון לציון חזרה לאירופה לפני שנתיים והגיעה עד רבע גמר היורופקאפ, כשהעונה הקבוצה נעצרת בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

מי שעוד נרשמה להשתתפות באירופה היא בני הרצליה שתשחק זו השנה השנייה ברציפות ביורופקאפ. הקבוצה של מיקי גורקה תקווה השנה ללכת לפחות צעד אחד יותר מהעונה שעברה, אז נעצרה בשלב הבתים השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully