וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נבן ספאחיה סיכם, חתימתו מתעכבת בגלל חוקי ה-NBA

20.6.2017 / 13:39

המאמן הקרואטי צפוי לחזור לקדנציה שניה בהיכל, ההגבלות של הליגה הטובה בעולם מונעות בינתיים את הצגתו. גודס ובורשטיין צפויים לשמש כעוזריו. הקבוצה ממתינה לשחרור הרשמי מאטלנטה, ומנהלת שיחות עם טייריס רייס

one

מכבי תל אביב ונבן ספאחיה סיכמו את תנאי חוזהו של המאמן, שיעזוב את תפקידו כעוזר באטלנטה הוקס וישוב לקנדציה שניה בהיכל, לאחר שבימים האחרונים חלה התקרבות במשא ומתן בין הצדדים. הפערים הכספיים נסגרו ובמועדון שוררת אופטימיות לגבי החתמתו, שמתעכבת כרגע בשל הגבלות ה-NBA על קיום משא ומתן עד ל-1 ביולי.

הצהובים מקווים לפתור את הבעיה הזו כדי לא לעכב את ההכנות לעונה הבאה בעשרה ימים נוספים, כשעל פי הסיכום ספאחיה יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, ומי שצפויים לשמש כעוזריו הם גיא גודס וטל בורשטיין. ניקולה וויצ'יץ' קיים לא מעט פגישות באטלנטה במטרה לסכם עם הקרואטי. בשלב זה, הצהובים ממתינים לשחרור הרשמי של הקרואטי מאטלנטה.
עוד בנושא

דיווח: "מכבי תל אביב שוקלת להגיש לז'ואן פלאסה הצעה"
מכבי תל אביב הציעה לטל בורשטיין להצטרף כעוזר מאמן
מכבי תל אביב מציעה לטייריס רייס: שלושה מיליון דולר לשלוש שנים

המאמן הקרואטי נוון ספאחיה. AP
יש סיכום. נבן ספאחיה/AP

בגזרת השחקנים, שני שחקנים נמצאים על סף סיכום ואמורים להצטרף לקבוצה. ג'ון דיברתולומאו סיכם את מרבית תנאיו במועדון בפגישה שקיים ביום שישי, בעוד עם כרם משעור מתקיים משא ומתן מתקדם מאוד. יש לציין כי הפועל ירושלים מנסה להיאבק על דיברתולומאו והגישו לו הצעה משודרגת, בהקשר זה טענו במכבי תל אביב: "השחקן יהיה אצלנו". הצהובים מאמינים כי יכריזו רשמית על צירופם של שני השחקנים לאחר החתמת מאמן.

במקביל, שיחות מאחורי הקלעים בין טייריס רייס ומכבי כבר החלו, והצהובים הודיעו לרייס כי אם ישתחרר מברצלונה, הם מוכנים להחתימו על חוזה של שלוש שנים (שנתיים מובטחות ואופציה לעונה נוספת) בשכר של כמיליון דולר לעונה. במועדון אמרו בנוגע לרייס: "הוא מאוד אוהב את מכבי".

עוד באותו נושא

דיווח: "מכבי תל אביב שוקלת להגיש לז'ואן פלאסה הצעה"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה טייריס רייס. GettyImages
מגעים מאחורי הקלעים. טייריס רייס/GettyImages

עונה ראשונה של שיתוף הפעולה בין מכבי תל אביב ל-NBA בנושא ליגת הג'וניור NBA הגיעה השבוע לסיומה באירוע הפיינל פור שנערך בהדר יוסף. ההולנדי פרנסיסקו אלסון, ששיחק במשך תשע עונות בשש קבוצות NBA וזכה גם באליפות עם סן אנטוניו ב-2007, הגיע במיוחד ארצה והעביר סדנת מיומנויות כדורסל לילדי ארבע הקבוצות שהעפילו לפיינל פור.

לאחר 130 משחקים, הזוכה באליפות היא בוסטון סלטיקס (כרמיאל), שקיבלה את טבעות האליפות והגביע הנחשק מנציגי ליגת ה-NBA ניל מאייר ופרנסיסקו אלסון, וכן מטל ברודי, דורון ג'מצ'י ומנכ"ל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אלון בן זקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully