וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה לטל בורשטיין להצטרף כעוזר מאמן

19.6.2017 / 11:17

הגיוס המפתיע של הקיץ? חמש שנים לאחר פרישתו, הקפטן לשעבר מבוקש במועדון הצהוב כצלע השלישית בצוות המקצועי. בורשטיין הביע הסכמה עקרונית, וכעת מתנהל מו"מ בין הצדדים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

טל בורשטיין מועמד למכבי תל אביב. בעבר, כותרת כזו הייתה נתפסת כמעט כמובנת מאליה; אבל היום (שני), חמש שנים לאחר פרישתו ממשחק, זו עשויה להיות ההחתמה המפתיעה של הקיץ במועדון הצהוב. לקפטן הקבוצה לשעבר הוצע להצטרף לצוות המקצועי המתגבש בעמדת עוזר המאמן השני, והוא אף הביע הסכמה עקרונית למהלך. כעת מתקיימים מגעים בין הצדדים.

בורשטיין בן ה-37 תלה בזמנו את נעליו בגלל שבר במפרק הירך, ומיד לאחר הפרישה עבר קורס מאמני כדורסל. שמו עלה לאחרונה בשיחות בין בכירי מכבי, שמעוניינים להזרים דם חדש למערכת ולהציב דמויות מוערכות הנתפסות בעיני הקהל כסמלים המזוהים עם המועדון. ביד אליהו משוכנעים כי מי ששיחק בקבוצה במשך 11 עונות (וזכה עמה בעשר אליפויות, שמונה גביעי המדינה ושלושה גביעי אירופה) יוכל לתרום לא מעט מניסיונו.

טל בורשטיין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עבר קורס מאמנים. טל בורשטיין/ברני ארדוב

שמו של בורשטיין הוזכר עוד כשנראה היה שדיוויד בלאט עומד להתמנות לתפקיד המאמן. בלאט רצה להקים צוות עוזרים נרחב מאחוריו, שכולל שלושה עוזרים, וכוכב העבר ששיחק תחתיו במשך ארבע עונות היה אמור להשתלב בו לצד דן שמיר וטים פנינג.

בלאט, כידוע, לא הגיע לבסוף - אבל שמו של בורשטיין נותר על הפרק. המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' שוהה כעת באטלנטה, ומקיים מטעם מכבי את המגעים עם נבן ספאחיה. בין בורשטיין למאמן הקרואטי נותרו יחסי הערכה הדדיים זכר לימים המשותפים שלהם ביד אליהו בעונת 2006/07.

עוד בנושא

הפועל ירושלים: שחקני הקבוצה שזכתה ביול"ב קאפ יתאחדו
עירוני נהריה: אריק אלפסי חתם לעונה נוספת במועדון

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מציעה לטייריס רייס: שלושה מיליון דולר לשלוש שנים

לכתבה המלאה
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ספאחיה רוצה בו כעוזר בכיר. גודס/ברני ארדוב

"העונה האישית הכי טובה שלי, בעצם חצי עונה, כי לפני כן הייתי פצוע, הייתה אצל ספאחיה", סיפר בורשטיין בראיון לוואלה! ספורט בתחילת העונה החולפת. "הוא נתן לי הכי הרבה חופש וקרדיט. החזרתי את מכבי מהבור נגד ירושלים בגמר האליפות ב-2007 אחרי ששיחקתי מזעזע במחצית הראשונה. אצל מאמן אחר בכלל לא הייתי חוזר למגרש".

במהלך השיחות עם מכבי תל אביב הבהיר ספאחיה כי הוא מעוניין בגיא גודס כעוזרו הבכיר, כפי שהיה בקדנציה הראשונה שלו במועדון. פנינג עשוי להישאר כאחראי על הכנת דו"חות הסקאוט ותדרוכי הווידאו על הקבוצות היריבות במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully