וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציעה לטייריס רייס: שלושה מיליון דולר לשלוש שנים

18.6.2017 / 16:30

הצהובים עוקבים אחרי מצבו של הגארד בברצלונה והכינו הצעה מפתה למקרה שיקבל שחרור. ניקולה וויצ'יץ' השוהה בארה"ב מנסה לסגור סופית את צירופו של נבן ספאחיה. מו"מ מתקדם עם כרם משעור

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב מנסים לסגור את עסקת נבן ספאחיה. ניקולה וויצ'יץ' שוהה כעת באטלנטה במטרה לסכם עם הקרואטי. הצהובים ממתינים לשחרור של ספאחיה מאטלאנטה הוקס בה הוא משמש כעוזר מאמן טרם החתימה.

בנוסף, במכבי עוקבים אחר שחקנה של ברצלונה, טייריס רייס ומצבו בברצלונה. שיחות מאחורי הקלעים בין הצדדים כבר החלו, ובשיחות הללו הודיעו הצהובים לרייס כי אם ישתחרר, הם מוכנים להחתימו על חוזה של שלוש שנים (שנתיים פלוס אופציה) בסכום של כמיליון דולר לעונה. במועדון אמרו בהתייחס לרייס: "הוא מאוד אוהב את מכבי". כפי שפורסם בוואלה! ספורט רייס סומן כמועמד חיובי על ידי מכבי תל אביב וחלק מהנהלת הקבוצה שמרו עימו על קשר רציף.

עוד באותו נושא:
מכבי חיפה הודיעה: ארנון שירן עוזב את תפקידו כסגן היו"ר אחרי שבע שנים
בני הרצליה החתימה את הפאוור פורוורד דומיניק ארצ'י לשנתיים

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק עם שחקן ברצלונה טייריס רייס. ברני ארדוב
בקרוב שוב בהיכל? טייריס רייס/ברני ארדוב

בתוך כך אצל הצהובים עובדים במרץ על החתמות נוספות כשג'ון דיברתולומאו נמצא על סף סיכום. הגארד ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי חיפה, נפגש עם ראשי מכבי תל אביב ביום שישי וסיכם את מרבית תנאיו במועדון.

יש לציין כי הפועל ירושלים מנסה להיאבק על השחקן והגישו לו הצעה משודרגת. בהקשר זה טענו במכבי תל אביב: "השחקן יהיה אצלנו".

גם עם כרם משעור מתנהל מו"מ מתקדם מאוד, כשבמכבי תל אביב מאמינים כי יכריזו רשמית על צירופם של הפורוורד ששיחק בבני הרצליה ושל דיברתולומאו לאחר החתמת מאמן חדש למועדון. גורם במועדון אמר על משעור: "נראה שהוא ישחק אצלנו, רוב הפרטים נסגרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully