וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני בכוננות: עמית שמחון על הכוונת של מכבי תל אביב

21.6.2017 / 14:05

הצהובים פנו לשחקן מכבי חיפה שחתום לעונה נוספת בשורות הירוקים. אם שמחון יצטרף הקפטן הנוכחי של מכבי תל אביב גיא פניני עשוי לשלם את המחיר. נמשכות השיחות עם טייריס רייס

one

לאחר שהגיעו לסיכום אתמול (שלישי) עם נבן ספאחיה, מכבי תל אביב ממשיכה בשינויים הנרחבים בסגל: לוואלה ספורט! נודע כי הצהובים פנו בימים האחרונים לעמית שמחון. השחקן חתום לעונה נוספת במכבי חיפה, כשבעונה הבאה לחיפה יש אופציה עליו ב-150 אלף דולר.

אם שמחון יצטרף מי שישלם את המחיר יהיה הקפטן גיא פניני, אותו מעוניינים גורמים בהנהלת מכבי לשחרר, כשבני הרצליה מועמדת ראשית לקלוט אותו.

שחקן אחר של מכבי חיפה, ג'ון דיברתולומאו, כבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב, כשגם כרם משעור נמצא על סף סיכום, אולם בקבוצה מעוניינים להציג את הרכש החדש לאחר ההודעה הרשמית על החתמת המאמן.

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בדרך לבני הרצליה? גיא פניני/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ביקשה מגל מקל וסילבן לנדסברג למצוא לעצמם קבוצות אחרות. לשני הגארדים חוזים ללא סעיפי יציאה אצל הצהובים, ובמועדון מקווים שהם ימצאו קבוצות שיקלטו אותם. גם הישארותו של יוגב אוחיון אינה מובטחת, אלא אם כן יסכים לקצץ את חוזהו.

במקביל, נמשכות השיחות עם טייריס רייס. הצהובים משוכנעים כי רייס יעזוב את ברצלונה, והציעו לשחקן חוזה של מיליוון דולר לעונה למשך שנתיים עם אופציה לעונה שלישית.

עוד בנושא
נוביצקי, פורזינגיס וגובר, גרסת 2017: האירופאים שיכבשו את הדראפט
ניצחון ראשון: נבחרת העתודה גברה 74:81 על איסלנד במשחק הכנה

עוד באותו נושא

בחזרה לעונת הבכורה של נבן ספאחיה ביד אליהו

לכתבה המלאה
עמית שמחון שחקן מכבי חיפה (ימין) מול טרנס קינזי שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לחיפה יש אופציה עליו. עמית שמחון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully