וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון: נבחרת העתודה גברה 74:81 על איסלנד במשחק הכנה

21.6.2017 / 7:33

קופרברג להט עם 22 נקודות והוביל את הנבחרת של עודד קטש לניצחון ראשון במשחקי ההכנה לאליפות אירופה בכרתים. 15 נקודות לזוסמן, 12 לבלאט. הנבחרת תנעל את טורניר ההכנה נגד שבדיה

שחקן נבחרת העתודה של ישראל דניאל קופרברג. אתר FIBA, אתר רשמי
כיכב. דניאל קופרברג/אתר רשמי, אתר FIBA

נבחרת העתודה של ישראל רשמה אמש (שלישי) ניצחון נאה 74:81 על נבחרת איסלנד, במסגרת טורניר הכנה לאליפות אירופה שנערך בכרתים. הנבחרת הגיעה למשחק לאחר שבמשחק הראשון בטורניר הובסה על ידי פינלנד, והפעם הציגה כדורסל טוב בהרבה. הערב (20:00) תפגוש ישראל את שבדיה, תחזור לארץ לאחר מכן ותצא בהמשך לטורניר הכנה נוסף באיטליה.

דניאל קופרברג היה המצטיין של ישראל עם 22 נקודות (7 מ-10 מהשדה), כשחוץ ממנו בלטו גם יובל זוסמן עם 15 נקודות ותמיר בלאט עם 12 נקודות למרות 0 מ-6 מחוץ לקשת ו-6 איבודים. עוד קלעו לישראל: נתנאל ארצי 9 נקודות ו-9 ריבאונדים, מירון רוינה 8, צוף בן משה 5, יונתן רבינוביץ' 4 ו-7 אסיסטים, גיל בני, תום ספיר ומיכאל מושקוביץ' 2 כל אחד.

אליפות אירופה לנבחרות עתודה, שתיערך הקיץ בכרתים, תיפתח ב-15 ליולי, כשהמטרה של ישראל כמו בכל קיץ היא לשרוד בדרג הבכיר של אירופה. בדיוק כמו בשנה שעברה, גם הפעם השיטה באליפות אירופה מוזרה, כשכל הנבחרות תעפלנה לשמינית הגמר, שייערך בשיטת הצלבה, כשהמנצחות יעפילו לרבע הגמר, והמפסידות יירדו למשחקי הדירוג 9-16, משם ירדו שלוש נבחרות לדרג ב' של אירופה. בבית המוקדם יפגשו השחקנים של קטש את אוקראינה, ליטא ולטביה.

עוד בנושא

נבחרת העתודה הפסידה 86:68 לפינלנד בהכנה לקראת אליפות אירופה
הפועל חולון נרשמה לליגת האלופות, מכבי ראשון לציון נוטה לוותר
רובין בנצינג: "יש לנו נבחרת חזקה, אבל לא כמו ב-2015"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully