וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין בנצינג: "יש לנו נבחרת חזקה, אבל לא כמו ב-2015"

קפטן נבחרת גרמניה הנמיך ציפיות בראיון לקראת יורובאסקט 2017, בו תשחק נבחרתו בבית עם ישראל: "הרבה אומרים שאנחנו צריכים להתמודד על מדליה, אבל אני זהיר הרבה יותר"

שחקן נבחרת גרמניה רובין בנצינג. GettyImages
מוכן לקרב? בנצינג/GettyImages

קפטן נבחרת גרמניה רובין בנצינג התראיין היום (שלישי) לקראת יורובאסקט 2017 ובית ב', בו תשחק גרמניה וייערך בישראל. פרט לגרמנים, ישחקו בבית ב' גם ליטא, איטליה, ישראל, גאורגיה ואוקראינה. בנצינג הנמיך ציפיות לקראת הטורניר ואמר לאתר של איגוד הכדורסל הגרמני: "יש לנו נבחרת חזקה, אך כזאת שאפשר להתמודד מולה. היא לא חזקה כמו זאת שהייתה לנו ב-2015. יש לנו קבוצה מוכשרת, אבל אני צריך להיות זהיר בכל זאת. אנחנו מתמודדים ביורובאסקט ואף אחד לא ייתן לנו לנצח בשום משחק בקלות".

בנצינג המשיך ואמר: "הרבה אומרים שאנחנו צריכים להתמודד על מדליה", הוסיף שחקן סראגוסה, "אני מעט זהיר יותר ולא רוצה לחזות מה יהיה. יש לנו פוטנציאל להגיע עד רבע הגמר, אולי אפילו חצי גמר, אבל קודם כל אנחנו צריכים להעפיל משלב הבתים ואז נראה כיצד ממשיכים". הזהירות של בנצינג נובעת, ככל הנראה, מהקמפיין הלא מוצלח של נבחרתו ביורובאסקט 2015 שהתקיים בברלין. המארחת של בית ב' פתחה את הטורניר עם ניצחון 71-65 על איסלנד, אך הפסידה בכל ארבעת המשחקים הבאים בהפרש של סה"כ 15 נקודות ולא העפילה לשלב ההצלבה.

הקפטן הגרמני אמר שהוא מקווה שהנבחרת תוכל להתעלות לאחר האכזבה שחוותה ב-2015. "הניסיון שמקבלים ממשחקים צמודים תמיד תורם – בסיטואציה הנכונה, המהלך הנכון, השגת העצירה החשובה ולהשאיר רגוע. ב-2015 כנראה שהיינו מעט נמהרים ברגעים המכריעים". מה שעשוי לעזור לגרמניה הוא החזרה הצפויה של מקסי קלבר, הפורוורד (2.07 מ') שופע הכישרון שמושבת לא אחת בשל פציעות. לפני שנתיים הוא היה פצוע ולא לקח חלק בטורניר, אך השנה במדי באיירן מינכן הוכיח שהוא יכול לתרום משני צדי המגרש.

"שנת 2015 הייתה מאוד מאכזבת עבורי, כי הטורניר התקיים בברלין והייתי בטוח שהתוצאה תהיה שונה", הודה קלבר. "ממש התעצבנתי שלא יכולתי לקחת חלק בקמפיין, אבל הפציעה לא אפשרה לי. ב-2016 ניצלתי את הקיץ כדי לחזור לעצמי ולהתאושש מהפציעה. אם מסתכלים על הדרך בה שיחקנו מול הקבוצות המובילות באירופה, אז ברור שיש מקום לתקווה", הוא הוסיף. "כל המשחקים היו צמודים, יש לנו קבוצה צעירה מאוד, ואנחנו צריכים קודם כל לעבוד על ההמשכיות".

לרשות נבחרת גרמניה יעמוד בטורניר בתל אביב גם כוכב ה-NBA דניס שרודר, המשחק באטלנטה, שכבר הודיע כי יגיע לישראל. מלבד ההתמודדות הקשה מול המארחת והקהל הביתי, לגרמניה צפויות התמודדויות קשות מאוד בבית ב' מול ליטא ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully