וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה: "צ'לסי לא רוצה שאמשיך, ההתנהגות של קונטה מבישה"

חלוץ האלופה חשף את הפיצוץ הגדול: "קונטה שלח לי הודעת סמס ואמר שאני לא בתכניות. כנראה הייתה לי עונה רעה. היחסים שלי איתו היו רעים מאוד כל העונה. לחזור לאתלטיקו? זה מסובך"

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה עם דייגו קוסטה. רויטרס
פיצוץ גדול. קוסטה וקונטה/רויטרס

צ'לסי אומנם השיבה לעצמה העונה בצורה משכנעת את אליפות הפרמיירליג, אולם הבלגן שביעבע מתחת לפני השטח לכל אורך העונה ואפילו צץ לרגע בשלב מסוים התפוצץ בליל אמש (רביעי) ונראה שהפרידה של המועדון מאחד הכוכבים הכי גדולים שלו בלתי נמנעת.

עוד באמצע ינואר דייגו קוסטה, שכבש העונה 20 שערי ליגה, היה בדרכו החוצה מהבלוז לאחר עימות בחדר ההלבשה עם המאמן אנטוניו קונטה, עימות שגרם להשארתו מחוץ לסגל למשחק מול לסטר. בזמנו, קוסטה וקונטה השליכו חפצים זה על זה והחלוץ הברזילאי-ספרדי סינן: "אני עוזב לסין". אתמול, אחרי ה-2:2 של נבחרת ספרד מול קולומביה, הוא היה הרבה יותר רשמי וברור.

"אני שחקן צ'לסי, אבל הם לא רוצים אותי שם יותר ואצטרך לעזוב בקיץ הזה. אספר לכם את האמת, אנטוניו קונטה שלח לי הודעת סמס ואמר לי שלא אמשיך בצ'לסי וזה הכל. קונטה אמר שהוא לא בונה עליי לעונה הבאה. היחסים שלי עם המאמן היו רעים מאוד לאורך כל העונה. כנראה הייתה לי עונה רעה, אז אני לא יכול להמשיך בקבוצה. זו התנהגות מבישה. העברתי את ההודעה שקיבלתי לאנשי צ'לסי, שהם יחליטו. הם יצטרכו למצוא לי קבוצה".

קוסטה לא עצר שם וכאשר נשאל האם ישוב לאתלטיקו מדריד, הזכיר שהמועדון נמצא תחת עונש במסגרתו נאסר עליו לצרף שחקנים עד ינואר הקרוב: "חמישה חודשים בלי כדורגל? לא יודע. זה מסובך. אבל אנשים יודעים עד כמה אני אוהב את אתלטיקו ועד כמה אני אוהב לחיות במדריד. יהיה נחמד לחזור, אבל יהיה לי קשה להיות כמה חודשים בחוץ. זו שנה של מונדיאל ויש הרבה דברים שאני צריך לחשוב עליהם. אני צריך לשחק, זה הכל".

עוד בנושא:

דייגו קוסטה הודח מסגל צ'לסי וסינן לעבר אנטוניו קונטה: "אני עוזב לסין"
דיווח: דייגו קוסטה לא רוצה לעבור לסין, ההתנצלות בדרך?
דייגו קוסטה חזר להתאמן עם הקבוצה הראשונה, טיאנג'ין ויתרה עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully