וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה חזר להתאמן עם הקבוצה הראשונה, טיאנג'ין ויתרה עליו

חלוץ צ'לסי, שלא היה בסגל מול לסטר והתאמן בנפרד מחבריו בימים האחרונים, יישר על פי הדיווחים את ההדורים עם אנטוניו קונטה ועשוי לפתוח מול האל. בעלי הקבוצה הסינית החליט לא להחתימו

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. רויטרס
תמה הפרשה? דייגו קוסטה/רויטרס

התקשורת האנגלית מדווחת כי העימות בין דייגו קוסטה לאנטוניו קונטה הגיע לסיומו, וכי החלוץ חזר להתאמן עם שחקני הקבוצה הראשונה. קוסטה נעדר מניצחון הליגה האחרון על לסטר סיטי כאשר הסיבה הרשמית הייתה כאבי גב מהם סבל, אך על פי הדיווחים הוא הוצא מהסגל לאחר ויכוח עם המאמן על רקע רצונו לעבור לליגת הסינית.

ביומיים האחרונים קיבלו שחקני צ'לסי מנוחה, בעוד קוסטה התאמן לבדו, אך כעת נראה שיישר את ההדורים עם קונטה והוא עשוי לשחק מול האל סיטי ביום שבת. בינתיים, נראה כי הוא לא ישחק בשלב הזה בסין. בעלי טיאנג'ין קוואנג'יאן אמנם אישר כי נפגש עם סוכנו של קוסטה, ז'ורז'ה מנדש, שהגיע במיוחד לסין כדי לנסות לסכם את המעבר, אך הודיע כי ויתר על החתמתו של הספרדי בשל סירובה של צ'לסי לשחררו לפני תום העונה (העונה בסין מתחילה בחודש הבא).

"לא יכולנו להרשות לעצמנו לחכות לו חצי עונה", אמר, "בסוף נצליח להחתים מישהו - סימנו מספר חלוצים כמו קארים בנזמה ואדינסון קבאני".

עוד בנושא

דייגו קוסטה הודח מסגל צ'לסי וסינן לעבר אנטוניו קונטה: "אני עוזב לסין"
קונטה: "אם יש בעיות, בדגש על אם, אפתור אותן בחדר ההלבשה"
דיווח: דייגו קוסטה לא רוצה לעבור לסין, ההתנצלות בדרך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully