וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה הודח מסגל צ'לסי וסינן לעבר אנטוניו קונטה: "אני עוזב לסין"

באנגליה טוענים כי מאמן הבלוז ומלך שערי הליגה השתוללו זה על זה בחדר ההלבשה והשליכו חפצים, לקראת המשחק מול לסטר (שבת, 19:30, ספורט 1). לחלוץ הצעה של 650 אלף יורו לשבוע מסין

שחקני צ'לסי פדרו, דייגו קוסטה. רויטרס
סין מחכה לו. קוסטה/רויטרס

דייגו קוסטה הודח הערב (שישי) מסגל צ'לסי לקראת המפגש מול לסטר מחר (שבת, 19:30, ספורט 1) במסגרת המחזור ה-21 בליגה האנגלית, כך טוענים בתקשורת האנגלית. הסיבה להדחתו של מלך שערי הליגה היא ויכוח קולני וסוער עם מאמן הבלוז, אנטוניו קונטה ונדמה כי עתידו אצל המוליכה האנגלית מוטל בספק גדול.

עוד בנושא:

רבע גמר הגביע הספרדי: ברצלונה תפגוש את סוסיאדד, ריאל מדריד נגד סלטה ויגו
שבת באנגליה: סגל כמעט מלא לצ'לסי, מחרז וסלימאני ייעדרו בלסטר סיטי
העברות בעולם, 13.1: זאזה עובר לוולנסיה, ברצלונה רוצה את ללאנה
נציג ברצלונה בהתאחדות הספרדית פוטר אחרי שביקר את ליאונל מסי
גאבון האומה: פייר אמריק אובמיאנג נושא עול של מדינה שלמה

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי חוגג עם מאמנו אנטוניו קונטה. GettyImages
סוף הרומן. קוסטה וקונטה/GettyImages

בין השניים התעורר ויכוח בשל מצבו הבריאותי של החלוץ, שהבקיע השנה 14 שערי ליגה, וכלל שאגות, צרחות ובעיטות של שני הצדדים בחפצים שהיו בחדר כאשר השיא היה כשהמאמן גער בקוסטה וסינן לעברו: "תעבור לסין אם זה מה שאתה רוצה". מלך שערי הליגה האנגלית בחר לסיים את הוויכוח עם הצהרה לפיה הוא יעזוב את צ'לסי לטובת הצעה מהליגה הסינית ולא ישחק מול לסטר.

מאוחר יותר הסבירו בממלכה כי קונטה ניסה להסביר לקוסטה כי הוא מעוניין לשמור עליו לקראת המפגש מול האלופה, בשל חשש כי הוא יחמיר את הכאבים בגיד הברך, מהם הוא סבל בימים האחרונים. באיטליה ניסו להסביר את טיב הקשר בין השניים ובתקשורת בארץ המגף טענו כי מדובר ביחסי אהבה/שנאה.

הסערה בין השניים התווספה לדיווחים אודות הצעת ענק שקיבל החלוץ מהליגה הסינית ובממלכה טוענים כי קוסטה עשוי לדרוש לעזוב את המועדון בשל הוויכוח עם האיטלקי. חשוב לציין כי בקיץ היה זה קונטה שהתעקש להשאיר את קוסטה בסגל ולא למכור אותו לאתלטיקו מדריד. רק לאחרונה בחר הספרדי/ברזילאי לפרגן למאמן, ששינה את את האווירה מאז סיום דרכו של ז'וזה מוריניו, כנראה שהשינוי לא הספיק עבור השניים.

מאוחר יותר טענו בתקשורת האנגלית כי הסיבה לשיחה בין השניים הייתה העבודה שקוסטה לא התאמן בשלושת הימים האחרונים ולכן הודח מהסגל, דבר שעורר את זעמו בשיחה עם קונטה. על פי הדיווחים החלוץ מחזיק בהצעה של 34 מיליון יורו לעונה מאחת מהקבוצות בסין (כ-650 אלף יורו לשבוע).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully