וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי ברצלונה מגיעים לישראל: מפגש עם הנשיא ריבלין וביקור אצל קרויף

משלחת בראשות סגן הנשיא קרדונר תנחת בארץ ביום ראשון כדי לקדם פרויקטים חברתיים. בחמישי: סיור במתקני מכבי תל אביב. נציג המועדון בהתאחדות הספרדית פוטר אחרי שביקר את מסי

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של ברצלונה עם ויאריאל

ברצלונה הודיעה אתמול (שבת) כי משלחת של אנשיה תגיע לישראל כדי לקדם פרויקטים חברתיים. על פי הדיווח, המשלחת בראשות סגן הנשיא ג'ורדי קרדונר תנחת בארץ ביום ראשון למשך חמישה ימים ותיפגש בין היתר עם הנשיא ראובן ריבלן, יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג, תבקר בבתי חולים וכן את הילדים בפרויקט החברתי של הפועל קטמון. ביום חמישי יתארחו אנשי ברצלונה אצל ג'ורדי קרויף ויסיירו במתקנים של נמכבי תל אביב. כזכור, ברצלונה על שלל כוכביה כבר ביקרה בארץ ב-2013.

עוד בנושא:

רבע גמר הגביע הספרדי: ברצלונה תפגוש את סוסיאדד, ריאל מדריד נגד סלטה ויגו
שבת בספרד: ברצלונה ואתלטיקו מדריד יצמקו את הפער מהפסגה?

שחקני ברצלונה בכדורגל בביקור בבית הנשיא. נועם מושקוביץ
שחקני ברצלונה בבית הנשיא ב-2013/נועם מושקוביץ

ברצלונה תארח מחר (שבת, 17:15, ערוץ 50) את לאס פלמאס בתקווה לצמק את הפער מריאל מדריד. לקראת המשחק דיבר מאמנה לואיס אנריקה והילל את לואיס סוארס, שכבש את שערו ה-100 במועדון.

"כשהוא הגיע לכאן היה דיבור שהוא שמן ולא מבקיע שערים", אמר המאמן. "בעולם הזה בו אנחנו חיים, עם כל כך הרבה הגזמות, אפשר פשוט להסתכל על הנתונים. 100 שערים ב-120 משחקים זה יוצא מהכלל. מעט מאוד שחקנים יכולים להגיע למספרים כאלה והם מוכיחים שצדקנו כשהבאנו אותו".

על הארכת החוזה של ליאונל מסי אמר לואיס אנריקה: "המועדון היה ברור בנוגע לנושא הזה. צריך להיות רגועים ולתת לליאו ולמועדון להסדיר הכל בקצב שלהם. לא ארחיב בנושא". על כך שהפרעוש השווה את שיאו של רונלד קומאן (הכי הרבה שערים בבעיטות חופשיות בתולדות ברצלונה), אמר המאמן: "למען האמת, בעיטות חופשיות הן לא חלק משגרת האימונים הרגילה שלו. זה יותר עניין של כישרון טבעי. הוא לא צריך להתאמן בזה, זה פשוט חלק מהרפרטואר שלו. השיאים? אני לא חושב שאכפת לו משיאים, מה גם שכבר לא נשארו לו שיאים לשבור".

מאמן הקטלאנים אף דיבר על המשחק מחר ואמר: "נפגוש קבוצה עם פילוסופיה דומה לשלנו. המשחק שלהם מבוסס על הנעת כדור, היא קבוצה שכיף לראות. זה משחק חשוב עבורנו, כדי לראות אם אפשר לחבר מספר ניצחונות רצופים". לבסוף, על האפשרות שברצלונה תתחזק בחלון ההעברות הנוכחי אמר לואיס אנריקה: "לא אסגור דלתות. עד היום האחרון יש סיכוי שיקרה משהו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם לואיס סוארס. AP
מחמאות לכל עבר. מסי וסוארס/AP

סערת חידוש חוזהו של מסי הובילה גם לשינויים, כך הודיעה הערב הנהלת ברצלונה. אחרי הגרלת רבע גמר גביע המלך הספרדי, פרה גרטקוס, הממונה על האקדמיה של המועדון ואחראי על היחסים עם ההתאחדות הספרדית סיפר: "מסי לא יוכל להסתדר ללא אנדרס אינייסטה, ניימאר ושאר השחקנים.
מסי הוא הטוב ביותר, אבל הוא תלוי בחברים שלו לקבוצה. בתור אחד שעובד ומנהל את האקדמיה ראיתי הרבה 'מסים' גם באפריקה, אנשים אוהבים לעשות סיפור מכל דבר. אני לא מתעסק בחידוש החוזה של לאו, זה לא העניין שלי אלא של ההנהלה".

מאוחר יותר הודיעה ברצלונה כי בשל אותם דברים גרטקוס פוטר מתפקידו כנציג מול ההתאחדות והוא יתמקד באקדמיה בלבד. רק ביום רביעי האחרון דאג לואיס סוארס להבהיר כי הארכת חוזהו של הפרעוש היא דבר הכרחי עבור ברצלונה, המהלך נגד אחד מאנשי המועדון מבהיר את העמדה הברורה של האלופה בנוגע למסי.

(עדכון ראשון: 13.1, 20:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully