וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הביסה 0:3 את לסטר סיטי, צמד למגן מרקוס אלונסו

מי צריך את דייגו קוסטה? המגן השמאלי כבש צמד ראשון בקריירה (6 ו-51), פדרו הוסיף (71) והמוליכה עם שבע נקודות יתרון בפסגה. ארסנל וטוטנהאם חגגו עם רביעיות, מספרת מרהיבה לקארול

מרקוס אלונסו (משמאל) עם גארי קייהיל שחקני צ'לסי. רויטרס
צמד ראשון בקריירה. מרקוס אלונסו, משמאל, עם גארי קייהיל/רויטרס

המחזור ה-21 בליגה האנגלית סיפק הערב (שבת) עוד הצגה של צ'לסי, שהסתדרה גם בלי דייגו קוסטה והביסה 0:3 בחוץ את האלופה היוצאת לסטר סיטי כדי לשמור על פער שבע הנקודות בפסגה. עוד קודם לכן, טוטנהאם וארסנל הביסו 0:4 את ווסט ברומיץ' וסוונסי בהתאמה. כל משחקי המחזור נפתחו עם דקת דומיה לזכרו של מאמן העבר גרהאם טיילור.

פדרו שחקן צ'לסי חוגג עם וויליאן. רויטרס
צ'לסי נהנית מכל רגע. פדרו עם וויליאן/רויטרס

לסטר סיטי - צ'לסי 3:0

בעונה שעברה נערך מסדר הכבוד של האלופה הסנסציונית לסטר סיטי בסטמפורד ברידג'. העונה, נראה ששני המפגשים בין הקבוצות מבשרים על העברת הכתר. אחרי 0:3 בסיבוב הראשון, צ'לסי שחזרה את התוצאה גם במשחק החוץ והגדילה את יתרונה בפסגה בחזרה לשבע נקודות. מי שדאג למשחק ההתקפה של המוליכה בהיעדרו של דייגו קוסטה, קיבל מהלכים מבריקים ושערים מכיוון מפתיע. המגן השמאלי מרקוס אלונסו כבש בדקה השישית של כל מחצית וחגג צמד ראשון בקריירה, כשבן ארצו פדרו חתם את התוצאה. לסטר, ללא ריאד מחרז ואיסלם סלימאני הנמצאים עם אלג'יריה באליפות אפריקה, הייתה חסרת אונים ונותרה חמש נקודות מעל הקו האדום. צ'לסי כבר עם 52 נקודות ב-21 מחזורים, אחרי 50 נקודות בכל העונה הקודמת.

דקה 6: גול! איזו פתיחה של מוליכת הטבלה. אחרי בלגן ברחבה, הזאר השאיר בנגיעה למגן השמאלי מרקוס אלונסו שבעט כדור חד בימין אל הרשת. 0:1 לצ'לסי.

דקה 43: פספוס של פדרו. צ'לסי ביצעה תרגיל נפלא בכדור חופשי עם מסירה מהירה של דויד לואיז להזאר שהכניס כדור עומק, אך הספרדי בעט רע בימין, גבוה מעל השער.

דקה 51: גול! צמד ראשון בקריירה למרקוס אלונסו. כדור חופשי נהדף לעבר המגן השמאלי, שבעט מ-16 מטרים כדור שפגע במורגן ונכנס פנימה. צמד לספרדי, 0:2 לצ'לסי.

* הספרדי הצטרף לג'ון טרי וברניסלב איבנוביץ' כשחקני ההגנה היחידים שכבשו צמדים עבור צ'לסי בעידן הפרמיירליג.

דקה 64: כמעט שלושער למרקוס אלונסו. התקפה יפה בצד ימין הסתיימה עם הרמה של מוזס לצד השני, הספרדי בעט מהאוויר והכדור עבר סנטימטרים מהקורה.

דקה 71: גול! עוד מהלך קבוצתי מבריק של צ'לסי. מוזס החל מימין, קאנטה מסר לפדרו שהכניס בעקב לוויליאן ורץ לרחבה כדי לנגוח פנימה אחרי הדיפה של שמייכל. החמישי של פדרו בליגה, 0:3 לצ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרקוס אלונסו שחקן צ'לסי, אוהדי לסטר סיטי מדליקים את הפלאפונים לכבוד שחקן העבר אלן בירצ'נול. רויטרס
ביציעים הדליקו את הפלאפונים לכבוד שחקן העבר אלן בירצ'נול שעבר התקף לב בסוף השבוע/רויטרס

סוונסי - ארסנל 4:0

משחק רביעי ברציפות ללא הפסד לתותחנים, שחוזרים לעצמם אחרי התקופה הרעה ומאותתים שעדיין מוקדם להספיד אותם. הראשון הגיע בדקה ה-37, כשאלכסיס סאנצ'ס הגביה לרחבה, נגיחה של אוזיל נעצרה בהגנה אך אוליבייה ז'ירו הגיע ראשון לכדור ומקרוב דחק פנימה. המארחת ממשיכה לצנוח, כשגם הגעתו של פול קלמנט בינתיים לא ממש משנה זאת. בדקה ה-54 זה כבר 0:2, כשאלכס איוובי קיבל כדור בתוך הרחבה, פרץ קדימה ושלח בעיטה שנהדפה ברגלו של ג'ק קורק, הטעתה את לוקאש פביאנסקי ונכנסה. שער עצמי נוסף בסיועו של איוובי הגיע בדקה ה-67, כשכדור רוחב של הניגרי הוסט על ידי קייל נוטון לרשת ואת הדובדבן על הקצפת הניח אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-74, לאחר שהגיע ראשון לריבאונד מההגנה.

שחקני ארסנל אוליבייה ז'ירו, נאצ'ו מונריאל. רויטרס
קלי קלות. ז'ירו ומונריאל חוגגים/רויטרס

טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 0:4

הריצה של התרנגולים במעלה צמרת הפרמיירליג נמשכה עם ניצחון מרשים, השישי שלהם ברציפות, בדיוק כמו שיא הפרמיירליג שלהם מדצמבר 2011, וכעת הם במקום השני במרחק ארבע נקודות מצ'לסי המוליכה. הארי קיין כיכב וחגג את הולדתה של בתו הראשונה השבוע עם שלושער הליגה השלישי שלו בקריירה, הכי הרבה בהיסטוריה של טוטנהאם יחד עם רובי קיין וג'רמיין דפו. הדבר היחיד שהעיב על הניצחון היה הפציעה של יאן ורטונגן במהלך המחצית השנייה. הגנת האורחת נפרצה כבר בדקה ה-12, כאשר כריסטיאן אריקסן מצא את קיין לסיומת קלילה ברחבה. גארת' מקאולי (26) דחק לשערו הוא בעיטה של אריקסן ואיבד כדור בצורה אומללה לקייל ווקר, שבישל לקיין (77) את השלישי. השער האחרון (82) היה היפה מכולם, קיין מסר לדלה עלי ונכנס לרחבה, הקשר המצוין החזיר לו בצ'יפ נפלא ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. קיין כבר עם 13 שערי ליגה העונה.

הארי קיין שחקן טוטנהאם (מימין) עם דלה עלי. רויטרס
רותח. הארי קיין/רויטרס
יאן ורטונגן שחקן טוטנהאם פצוע. רויטרס
העיב מעט על השמחה. ורטונגן/רויטרס

ווסטהאם - קריסטל פאלאס 0:3

בצל הצרות וחוסר הוודאות עם דמיטרי פאייה, שלא נכלל בסגל הפטישים קוטעים רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות ומגדילים את הפער מהקו האדום - דבר שאי אפשר להגיד על פאלאס. סופיאן פגולי כבש את הראשון בדקה ה-68, אך את ההצגה גנב אנדי קארול, עם מספרת מרהיבה בדקה ה-79. גם מנואל לאנזיני הצטרף לחגיגה בדקה ה-86.

שחקן ווסטהאם אנדי קארול. רויטרס
איזה ביצוע! אנדי קארול מעופף/רויטרס

משחקים נוספים

ברנלי - סאות'המפטון 0:1
לברנלי: ג'ואי בארטון (78)

האל סיטי - בורנמות' 1:3
להאל: אבל הרננדס (32, 50), טיירון מינגס (62, עצמי), לבורנמות': ג'וניור סטניסלס (3, פנדל)

סנדרלנד - סטוק סיטי 3:1
לסנדרלנד: ג'רמיין דפו (40), לסטוק: מרקו ארנאוטוביץ' (15, 22), פיטר קראוץ' (34)

ווטפורד - מידלסברו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully