וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.1: זאזה עובר לוולנסיה, ברצלונה רוצה את ללאנה

החלוץ שאכזב כמושאל בווסטהאם ינסה להחיות את הקריירה בספרד, הקטאלנים נכנסו למאבק ישיר עם סן ז'רמן בנוגע לקשר ליברפול, צ'לסי בעקבות בן גיבסון, וגם: המסרים שליאו מסי מקבל

one

העברות

* ר.ב. לייפציג ממשיכה לצרף שחקנים מהאחות רד בול זלצבורג. השחקן הרביעי בעונת 2016/17 שעושה את המעבר הזה הוא הבלם הצרפתי בן ה-18 דאיו אופמקאנו, שנרכש תמורת 10 מיליון יורו וחתם עד 2021.

* צ'נגדונג ז'אנג הפך לשחקן הסיני היקר בהיסטוריה. למרות ששיחק רק שמונה דקות בלה ליגה במדי ראיו וייקאנו בעונה שעברה וחזר מהר מאוד לבייג'ינג גואן, הוא נמכר כעת ב-20 מיליון יורו. הבלם ישחק אצל מנואל פלגריני בקבוצת הביי.

* יורדי באוס, הבלם/קשר ההולנדי בן ה-28 שנבחן לפני כחודש במ.ס. אשדוד, חתם עד סוף העונה בסידני FC מהליגה האוסטרלית.

* חיזוק ליובנטוס. מתיאה קלדארה חתם אצל הגברת הזקנה, אך יישאר כמושאל באטלנטה עד 2018. סכום ההעברה מוערך ב-20 מיליון יורו.

* ווטפורד שאלה את טום קלברלי עד לסיום העונה. הקשר, שגדל במנצ'סטר יונייטד, ינסה לצבור דקות תחת וולטר מצארי.

* בולוניה הודיעה על צירופו של ברונו פטקוביץ'. החלוץ הגיע מקטאניה תמורת 1.2 מיליון יורו.

שמועות

* העיתונאי הספרדי המוערך גיים בלאגה טוען: "אני חושב שליאונל מסי יאריך את חוזהו בברצלונה, אבל הרבה דברים משאירים עבורו את הדלת פתוחה כדי לחשוב - האם כדאי לי להישאר או לעזוב? אני יודע שמנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי שולחות לו מסרים שאומרים: אנחנו כאן אם אתה חושב לעזוב את ברצלונה".

* בכל כלי התקשורת המרכזיים בספרד ואיטליה מדווחים שסימונה זאזה, שסיים תקופה מאכזבת כמושאל של יובנטוס בווסטהאם, סיכם בוולנסיה. החלוץ בן ה-25 עשוי להיות בסגל העטלפים כבר במשחק הליגה הקרוב מול אספניול.

* צ'לסי ממשיכה לחפש שדרוג למרכז ההגנה ויורש ראוי לג'ון טרי. הבלוז מוכנים להציע 30 מיליון ליש"ט עבור בן גיבסון, ששייך למידלסברו. שחקן ההגנה המגוון רק בן 23, אך הוא עשוי להגיע כחלק מהרצון של אנטוניו קונטה להגביר את התחרות בסגל לקראת סיום העונה.

* ברצלונה בדרך לרכש גדול בינואר? בתקשורת הספרדית טוענים כי האלופה מעוניינת באדם ללאנה של ליברפול והיא נכנסה למאבק על שירותיו עם פאריס סן ז'רמן ויובנטוס.

* טיאגו סילבה, שהאריך את חוזהו בפאריס סן ז'רמן, הצהיר: "מילאן תמיד תישאר בליבי, אודה לאנשים שם לנצח. מעולם לא אפסול חזרה לשם".

* מנצ'סטר יונייטד נכנסה למרוץ אחרי פאולו דיבאלה. 'התכשיט' צפוי להאריך את חוזהו ביובנטוס, אך השדים האדומים מקווים כי הצעה בסך 50 מיליון יורו תגרום לגברת הזקנה למכור.

* יריבתה של הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, בשיקטאש, הציעה לחלוץ פנרבחצ'ה, עמנואל אמניקה, ארבעה מיליון יורו לעונה, אך נדחתה.

* האם בגיל 38, דידייה דרוגבה בדרך לקבוצה השמינית בקריירה? בברזיל מדווחים שהחלוץ השנהבי מנהל משא ומתן עם קורינתיאנס, בשורותיה משחקים ז'ו וקולין קאזים ריצ'רדס.

* בלם מכבי חיפה בעבר, יוריצה בולייאט הקרואטי, עבר מבוניודקור הקזחית, בשורותיה שיחק בעונה האחרונה לפחטאקור, גם כן מהליגה בקזחסטן. בולייאט לבש את המדים הירוקים בעונת 2011/12.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס מתעניינת בקשר הגרמני של ליברפול, אמרה ג'אן בן ה-22.

* ליון סימנה את עדנאן ינוזאי וממפיס דפאי. הצרפתים מקווים לצרף את אחד מהשניים כאשר להולנדי סיכוי גבוה יותר, רק בשל העובדה כי הוא אינו נמצא בתוכניות של ז'וזה מוריניו.

* טוטנהאם מקווה להשיג את רוס בארקלי. הספרס בטוחים כי צירופו של מורגן שניידרלין לאברטון ישכנע אותם למכור את האנגלי המוכשר.

* ומה לגבי הנהירה לסין? שנגחאי SIPG הציעה לאסטון וילה 12 מיליון ליש"ט עבור ג'ורדן איוו.

* בצרפת מדווחים שהמנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, פטריק קלייברט, יצר קשר עם ראשי צ'לסי לגבי מישי בטשואי. הבלגי שהגיע ללונדון בקיץ לא פתח אפילו פעם אחת העונה בהרכב הבלוז בפרמיירליג, ושמו נקשר למספר מועדונים לאחרונה.

רוס בארקלי שחקן אברטון חוגג שער. GettyImages
טוטנהאם בעקבותיו. בארקלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully