וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דייגו קוסטה לא רוצה לעבור לסין, ההתנצלות בדרך?

עיתונאי ברזילאי טוען שחלוץ צ'לסי שהתעמת עם קונטה ונזרק מהסגל לא מעוניין לעבור לכסף הגדול. חבריו דורשים ממנו להתנצל, ובמקרה כזה ישוב לכר הדשא. וגם: מה הוביל לפיצוץ הגדול?

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. רויטרס
אברמוביץ' יסכים למכור? קוסטה/רויטרס

הממלכה סוערת: לאחר שאמש (שישי) פורסם כי חלוץ המוליכה צ'לסי ומלך שערי הפרמיירליג, דייגו קוסטה, נותר מחוץ לסגל למשחק מול לסטר הערב (19:30) בשל עימות סוער עם מאמנו אנטוניו קונטה, כולם מנסים להבין מה בדיוק קרה.

על פי הדיווחים, קוסטה לא התאמן עם חבריו לקבוצה כבר שלושה ימים, זאת לאחר שקיבל הצעה על סך 30 מיליון ליש"ט לעונה מהליגה הסינית, ככל הנראה מקבוצת טיאנג'ין קוואנג'יאן. את הקבוצה הסינית, שעלתה בעונה שעברה מהליגה השנייה, מאמן פאביו קנבארו, שהחליף בקיץ את וונדרליי לושמבורגו הברזילאי. לאחרונה היא הצליחה לשים את ידה על אקסל ויטסל וכעת, מלבד קוסטה, היא מנסה להביא גם את חאמס רודריגס מריאל מדריד. ז'ורז'ה מנדש, סוכנם של קוסטה וחאמס, שוהה בימים אלה בסין ואף נצפה בפגישה עם נשיא טיאנג'ין.

עם זאת, העיתונאי הברזילאי ז'ואו קסטלו-ברנקו צייץ: "בלעדי - קוסטה אמר שאין לו שום עניין במעבר לסין כרגע".

ב"טלגרף" טוענים ששחקני צ'לסי דורשים מהחלוץ להתנצל על מעשיו. במקרה כזה, כך על פי העיתון האנגלי, קונטה יהיה מוכן לשים את הסוגיה מאחוריו ולהתרכז במירוץ האליפות, כשהחלטות לגבי עתידו של מלך השערים יתקבלו בקיץ.

עוד בנושא:

דייגו קוסטה הודח מסגל צ'לסי וסינן לעבר קונטה: "אני עוזב לסין"
שבת באנגליה: לסטר מארחת את צ'לסי
זלאטן איברהימוביץ': "הצלחתי לכבוש את אנגליה אחרי שלושה חודשים"

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה מאוכזב. רויטרס
בחר להאמין לצוות הרפואי. קונטה/רויטרס

העימות של קוסטה בצ'לסי החל בכלל עם שני מאמני הכושר של הקבוצה, כך על פי "סקיי ספורטס". מאמני הכושר, יחד עם הצוות הרפואי של המועדון, היו משוכנעים שקוסטה משקר להם לאחר שהצהיר שהוא סובל מכאבים בשריר. הם האמינו כי החלוץ רוצה למצוא לעצמו את הדרך החוצה מהמועדון ולא מעוניין להסתכן בפציעה במקרה שהמעבר לסין אכן יתממש.

בשלב זה התערב המאמן אנטוניו קונטה והודיע שהוא תומך בצוות הרפואי, מה שהוביל לקרב צעקות בין האיטלקי לקוסטה, קרב שמהר מאוד התפתח לזריקת דברים בחדר ההלבשה. בסיום האירוע, קונטה צעק לקוסטה: "לך לסין" והחלוץ השיב: "אני באמת הולך". למרות זאת, באנגליה טוענים כי לבעלים רומן אברמוביץ' אין שום כוונה למכור את קוסטה, שמחזיק בחוזה לשנתיים וחצי נוספות במועדון. אלא שלא ברור איך הוא וקונטה יוכלו להסתדר מכאן והלאה.

"זה הדבר האחרון שצ'לסי הייתה זקוקה לו", אמר מאמן העבר גרהאם סונס, "קוסטה בכושר אדיר העונה ואם הם מאבדים אותו, פתאום הם יכולים לפספס את האליפות. אם צ'לסי תחשוב בהיגיון, אולי היא תצליח להשאיר אותו עד סוף העונה. חייבת להיות דרך לגרום לכולם לצאת מזה מרוצים".

מי שאמור להחליף את קוסטה מול האלופה לסטר הוא אדן הזאר, שישחק בעמדה 9 ככל הנראה. בכל מקרה, מיצ'י בטשוואי, שלא זכה ליותר מדי הזדמנויות עד כה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הזמן שלי מתקרב" וייתכן כי למרות כל הדיבורים על עזיבתו, הוא יישאר בצ'לסי במקרה בו קוסטה יהיה זה שיילך. גם ססק פברגאס עשוי לזכות לקרדיט מוגבר כעת.

קוסטה עצמו ניסה להרגיע אולי את הרוחות ופרסם תמונה שלו ושל פדרו בחשבון האינסטגרם עם הכיתוב "קדימה צ'לסי".

עדכון ראשון: 9:30

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מיטב הציוצים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully